Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jutro stuknie mi 40ści Mireczki. Z tej okazji chciałbym powiedzieć wam że nigdy nie byłem szczęśliwszy. Pracuję w zawodzie który lubię, mieszkam z rodziną, z którą mam dobry kontakt, choć nie zawsze tak było, po pracy całe dnie spędzam nad swoim hobby. Do 30stki byłem #neet, powoli, powoli odważyłem się wychodzić do ludzi, tak że dziś ogarniam z nimi kontakt bez problemu. Pracuję jako motorniczy tramwaju, tak polubiłem tą pracę że zawsze w weekendy, święta itd biorę zastępstwo, nadgodziny. W pracy jestem szanowany, każdy wie że może na mnie liczyć gdy ma jakieś osobiste sprawy. Do 35 roku życia miałem problemy w domu. Rodzicie naciskali abym znalazł pracę i się wyprowadził, momentami myśleli że jestem gejem. Dziś gdy sami są już starsi a ja cicho zajmuję swój pokój, dokaładam się do rachunków, przynoszę zakupy zaczęli doceniać to że mają syna tak blisko. Dzięki temu że nie musiałem płacić lichwy i wynajmować pokoju stać mnie na wszystko co sobię tylko wymarzę. Prawie codziennie po pracy wchodzą moje ulubione laysy, coca-cola, wpadają kebaby, drwale, pizze. Pamiętam jak musiałem prosić mamę o picce z biedry, dziś jem na co mam ochotę. Niedawno złożyłem sobie świetnego kompa. Zaraz po pracy siadam i gram w co dusza zapragnie, później kima i wracamy do roboty. Przez neta poznałem też sporo spoko ziomków, cisniemy sobie bekę na discordzie, co śmieszne nie mają pojęcia ile mam lat i się bardzo dobrze dogadujemy. Laski olałem wieki temu. Także widzicie moi drodzy że można mieć spełnienie w życiu mimo lat przegrywu. Życzę wam wszystkimi tego samego, szczęścia w 2024 roku. #wykop30plus #30plusclub #przegryw #wygryw



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 17