Aktywne Wpisy
juzwos +177
Sprus +166
Policja #!$%@?ła się na chatę moim sąsiadom xD koniec z darciem ryja od świtu do nocy i podejrzanym towarzystwem chodzącym po klatce schodowej xD
Nie mogli sobie poradzić z wyważeniem drzwi i przynieśli piłę spalinową żeby przeciąć zawiasy. Przewodniczący wspólnoty wyszedł z ryjem, że my tu całą klatkę remontowaliśmy i on nie pozwoli zasmrodzić całej klatki.
Kazał tym głąbom sprawdzić czy w ogóle drzwi są zamknięte. Złapali za klamkę - otwarte xD
Nie mogli sobie poradzić z wyważeniem drzwi i przynieśli piłę spalinową żeby przeciąć zawiasy. Przewodniczący wspólnoty wyszedł z ryjem, że my tu całą klatkę remontowaliśmy i on nie pozwoli zasmrodzić całej klatki.
Kazał tym głąbom sprawdzić czy w ogóle drzwi są zamknięte. Złapali za klamkę - otwarte xD
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#socialmedia #kampaniereklamowe #reklama #marketing
Bo ja to robię w e-commerce, na zewnętrznej stronie na której nawet sam facebook kazał mi wkleić specjalny kod do mierzenia konwersji zakupu towaru. W panelu reklamowym mam koszt konwersji 0 zł (bo nikt jeszcze z tej reklamy nie kupił) ale cała wartość kampanii spadła już o 5 zł tylko dlatego, że ona się wyświetliła 700 razy - a to bardzo drogo, to już w
a to z bloga jakiegoś: "Są trzy rodzaje konwersji: fanpage – dodanie się do fanów profilu, rsvpyes – potwierdzenie udziału w wydarzeniu, rsvp_maybe – rozważanie wzięcie udziału w wydarzeniu. Godny odnotowania jest fakt, że system podaje nam czas jaki nastąpił od momentu wyświetlenia reklamy lub kliknięcia w reklamę do momentu zrealizowania konwersji."
jeszcze inne miejsce: "Współczynniki konwersji (CR) należy do kluczowych wskaźników, pozwalających na
O tu masz chyba swoją odpowiedź, wynika z tego że płacisz i za wyświetlenia i za konwersje
http://socjomania.pl/reklama-na-facebooku-modele-rozliczen-i-ich-wplyw-na-reklame/
"Musimy pamiętać jednak, że oCPM sprawdza się najlepiej w przypadku targetowania reklamy do dużej grupy docelowej, w której algorytm będzie mógł dokonać optymalizacji. Facebook sugeruje, aby taka grupa docelowa była większa niż milion (!) osób.W większości przypadków jednak, firmy reklamujące się na Facebooku działają na mniejszą skalę. Praktyka pokazuje na szczęście, że
@goromadska: To jest moja sytuacja. Swoją drogą dalej czegoś tu nie rozumiem. Skoro chcę płacić facebookowi za to, że za jego pośrednictwem ktoś coś kupi to nie wiem dlaczego oprócz tego mam jeszcze płacić za to, że facebook w ogóle spróbuje (wyświetli reklamę) kogoś nakłonić.
I tak jak sprzedajesz produkt, a nie usługę jest lepiej. Chociaż tak samo dla produktu i usługi istnieje pewna zmienność.
O czym chce powiedzieć, a nie mogę się wysłowić :)
Każdy produkt i usługa, a raczej ich reklamy inaczej oddziałują w czasie. Jeżeli zauważyłeś że coś się super sprzedaje 1 stycznia w godzinach 13-00 - 14-00 to nie