Aktywne Wpisy
BobekRobek +12
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +184
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz

źródło: GBvZTlyXMAAYSSk
PobierzTen diabełek ŁAMIE KONSTYTUCJE tak samo jak PiS.
Jak PiS lamie konstytucję to niedobra jest.
Jak Po lamie konstytucję to jest to praworządne łamanie konstytucji.
To co robił PiS ludzie też akceptowali (potwierdzone licznymi wyborami)
Tzn że było OK?
Tusk rękami idioty Sienkiewicza lamie
@Pan_krecik: wymienisz artykuły Konstytucji które obecny rząd złamał? Bo do tej pory nikt z ludzi twierdzących że obecny rząd nie potrafi mi wymienić zapisów Konstytucji które Tusk łamie.
Nie jestem specjalistą ale Trybunał Konstytucyjny zakwestionował przekazanie przez PiS władzy nad telewizją publiczną pod jurysdykcję
Jestem niemal w 100% pewien że jeśli nawet ktoś deklarował takie podejście to nie będzie
Złamany został również art 179, gdy prezydent nie powołał niektórych sędziów wskazanych