Wpis z mikrobloga

Ma ktoś curve i ing? W ostatnim czasie (myślę od poniedzialku 11.12) nie jest wstanie obciążyć moich kart podpiętych pod kartę curve. Wiem że niektóre banki swego czasu blokowały transakcje kartami fintechow. Ing dołączyło do nich czy może problem leży gdzieś indziej? Do tej pory nie było problemów. Transakcje bezpośrednie każdymi tymi kartami z osobna działają.

#curve
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
Hello mam tak samo, wczoraj miałem odrzucone cztery płatności, samą kartą ING przeszło bez problemu, ale wiadomo w portfelu musiałem żonglować, chciałem robić ticket do ING ale później poczytalem o tych problemach technicznych.

Swoją drogą mam nadal kilka transakcji na koncie ze statusem Blokada.
  • Odpowiedz
  • 0
@No1: Dzięki za odpowiedź. Myślisz że te problemy techniczne są z tą sprawą związane? i one dalej trwają - myślałem że banki dość sprawnie działają na awarię (tak curve dalej nie działa ale dziwne jest to że w ramach tej mniemanej awarii same kary ING działają bezproblemowo).
  • Odpowiedz
@Miedzcu: Mam ten sam problem w Millennium. Kontaktowałem się z supportem Curve, powiedzieli że dostają od banku komunikat "Do Not Honour". Słucham właśnie muzyczki na infolinii Millennium i czekam co mi powiedzą.
  • Odpowiedz
  • 0
@surma: daj znać proszę co ci odpiszą, nie założyłem jeszcze tematu w ING, ale fakt faktem nie da się z curve obciążyć karty ING, ciekawe żę w Milenium to samo skoro to dwa odrębne banki. Może któryś z dostawców Visa/MC wydał blokadę? jaki masz typ karty w Millenium?
  • Odpowiedz
@surma ja wrzuciłem im reklamację i czekam na odpowiedź z działu technicznego. Jako tako niby pierwsza linia wsparcia nie widzi śladu tych transakcji. Co jest prawdą bo jak podałem źle pin czy coś z karty to zawsze był ślad w transakcjach. Tak samo jak raz oberwałem auto blokiem za transakcję poza EU to widziałem wszystko a w tym przypadku nie ma śladu. Nie wiem co oni tam #!$%@?.
  • Odpowiedz
  • 0
@Miedzcu: Trochę się przeraziłem. Wygląda na poważną sprawę. Lata temu miałem również podwójnie naliczona transakcję i zauważyłem ją tylko dlatego że była to duża suma. Wtedy jednak natychmiastowo naprawili sprawę po przez ticket. Ciekawe czy od tamtego czasu miałem jakaś podwójną transakcję bo zgodnie z artykułem obsługa zapadła się pod ziemie: https://www.cashless.pl/14748-curve-troubles-poland
  • Odpowiedz
@Miedzcu: @raven4444 @surma
sorki że Was wszystkich wołam, ale mam trop - u mnie nie działają karty Visa ale Mastercard działa - w ING trafiłem na kogoś ogarnietego i okazało się że curve próbuje pobrać środki przez 'przelew mastercard' a że karta jest visa to blokują i że problem jest gdzieś w curve
  • Odpowiedz