Aktywne Wpisy
Nullek +86
Spełniłem swoje małe marzenie (。◕‿‿◕。)
Niby tylko golfik ale i tak bardzo się cieszę (ʘ‿ʘ)
Niby tylko golfik ale i tak bardzo się cieszę (ʘ‿ʘ)
Taki temat: jaka technologia jest dzisiaj powszechna, nie wyobrażasz sobie bez niej dzisiejszego życia, a w 2010 roku nie była jeszcze codziennością lub była całkowicie nieznana?
Dla mnie top to android auto/apple carplay. W 2010 nawigacja była na osobnym palmtopie albo w formie 3" ekranu w samochodzie, aktualizacje kosztowały po 1000zł, a dla pozostałych była mapa papierowa. Dzisiaj już w większości bezprzewodowy carplay z google mapami online, yanosikiem i muzyką yt/spotify to
Dla mnie top to android auto/apple carplay. W 2010 nawigacja była na osobnym palmtopie albo w formie 3" ekranu w samochodzie, aktualizacje kosztowały po 1000zł, a dla pozostałych była mapa papierowa. Dzisiaj już w większości bezprzewodowy carplay z google mapami online, yanosikiem i muzyką yt/spotify to
Człowiek całe życie dłubał w Unity, nawet coś tam C# liznąłem (nie jako programista) i chciałbym się przerzucić właśnie na Unreala, natomiast większość contentu to albo
- te same baby stepsy tłumaczące jak założyć projekt, podstawowe bluepritny typu switch, flip flop, input, działania matemaczyne, get/set zmienne, czym jest bool a czym integer...
- albo bardziej zaawansowane kursy, ale robione na zasadzie "ok, chcemy taką funkcjonalność, to stawiamy bloczek A, B, C, D, podpinamy je pod siebie, działa, idziemy dalej", bez tłumaczenia co i dlaczego.
Głównie szukam coś pod kątem skryptowania wizualnego, resztę jak będę potrzebował to sobie znajdę, ale zależy mi żebym był w stanie samodzielnie prototypować.
A jeżeli jest coś wartego wydania $$ to też jestem w stanie rozważyć.
#gamedev