Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
M lvl 35 here, 3 lata temu na studiach podyplomowych startowałem do łądnej laski, będąc nieśmiałym knurem, tylko dlatego, że się do mnie kilka razy uśmiechnęła gdy pomogłem jej w zadaniu i raz przypadkiem czekaliśmy razem na autobus i wtedy zaprosiłem ją na kawę a ona mnie zmierzyła wzrokiem i powiedziała, że nie, sorry, nie pasowalibyśmy do siebie. No tak się składa, że mam IQ równe 127, zainwestowałem w międzyczasie w krypto wzorując się na Zaorskim, zarobiłem 1.5 bańki na czysto,, jeżdżę od roku Audi A5 z salonu i dzisiaj tę laskę widziałem w galerii handlowej i widzę, że ona przytyłą, a ja cóż, milioner, bujam, się z 22 latką o wyglądzie 8/10 a w łóżku petarda 10/10. Życie bywa przewrotne. #takbylo #niebieskipasek #wygryw #wychodzimyzprzegrywu #zaorski #krypto #logikarozowychpaskow #podryw #blackpill



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Notatka moderatora: XD
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 51
M lvl 35 here, 3 lata temu na studiach podyplomowych startowałem do łądnej laski, będąc nieśmiałym knurem, tylko dlatego, że się do mnie kilka razy uśmiechnęła gdy pomogłem jej w zadaniu i raz przypadkiem czekaliśmy razem na autobus i wtedy zaprosiłem ją na kawę a ona mnie zmierzyła wzrokiem i powiedziała, że nie, sorry, nie pasowalibyśmy do siebie. No tak się składa, że mam IQ równe 127, zainwestowałem w międzyczasie w krypto
@mirko_anonim: tak tak a potem się obudziłeś i łóżko było brudne

Ja naprawdę nwm skąd ten mit, że jakbyś faktycznie miał na koncie 2kk złotych to nagle te 35 lat braku obycia z kobietami by wyparowało i miałbyś od tak laskę 23 8/10.

Ok mając takie siano mógłbyś pozwolić sobie na ekskluzywne #divyzwykopem, albo jakbyś wypieścił swój instagram to może jakąś małolatę do sponsoringu, ale jakoś nie widzę tego żeby