Wpis z mikrobloga

Mireczek @bastek66 dał cynk o awanturze w sprawie moda do BG3 naprawiajacego różne oszołomskie innowacje w grze, więc poniżej informacja o dodatku.

NO ALPHABETS wersja 2.2.
"No Alphabets" mod pack ensures that the gender and sexuality of world NPCs match medieval status quo. It leverages the power of Voice AI to alter Aylin, 2 quest-related and 13 minor NPCs. Where relevant, everything related to an NPC's identity have been altered i.e. appearance, voice, SFX, subtitles and how other NPCs refer to the target NPC.


Można go pobrać stąd: https://rpghq.org/forums/viewtopic.php?t=1122-no-alphabets-2-2-baldur-s-gate-3

#bg3 #baldursgate #baldursgate3
  • 6
Major NPCs - Aylin is now a man

Nocturne (T) is now a man

A gdzie tu byl problem z jakimis "oszołomskimi innowacjami"? To byly jakies postacie lgbt? zmienione wzgledem kanonu czy cos?

W zasadzie poza wyborem siusiaka przy tworzeniu postaci nie mialem poczucia wciskania jakis oszolomskich innowacji.
@whole_train:

Przeszedłem Baldura już jakiś czas temu, więc dokładnie Ci nie powiem


no dlatego wklejam chyba najwazniejsza zmiane wymieniana jako pierwsza w sekcji MAJOR NPC

Co w Shadowsong bedacej corka bogini uwazasz za oszolomska innowacje ze trzeba jej koniecznie zmienic plec na faceta?

Wybacz ale moim zdaniem BG3 wcale w tym temacie nie szaleje i przy grze to ten mod wyglada na efekt pracy oszolomow szukajacych problemu na sile. Jedyne co
@whole_train: trochę kisnę z tego "medieval status quo". Forgotten Realms to nie jest świat osadzony w realiach średniowiecza i ma inną niż nasza (teraźniejsza czy przeszła) moralność. Takie "nieśredniowieczne" opcje pojawiały się od dawna, przykładowo w powieści Elminster: The Making of a Mage autorstwa Eda Greenwooda (twórcy uniwersum), wydanej w 1994, Elminster przez jakiś czas był kobietą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ten setting zawsze był w kwestiach