Wpis z mikrobloga

Od 2.0 jak zrobili rework perków i cyberwszczepów to można uznać że działa to jak należy. System klasowy niby płynny, ale nie wymaksujesz wszystkiego jak w Skyrimie, a rozgrywka np. netrunner vs solo różni się diametralnie, jako że możesz zainstalować tylko jeden rodzaj OS.
@SmugglerFan: W komputerowych RPG są klasy postaci w stylu łotrzyk, łucznik, czarownik, paladyn etc. które w znacznym stopniu wpływają na gameplay. Oprócz tego czasem masz lifepath np. szlachcic albo dyplomata, które dodają opcje dialogowe, albo drobne questy. W cyberpunku masz 3 lifepathy (corpo, streetkid, nomad), które mają nieduży wpływ na rozgrywkę, i 5 drzewek umiejętności. Perki z tych drzewek możesz dowolnie łączyć w buildy, które tak jak pisałem, od pacza 2.0,
@deletenomads: płynne klasy xd zwykle drzewka skilli jak w innych grach akcji. Wybierasz sobie +10% do obrażeń z szotguna albo +5% do obrażeń elektrycznych i już fanbojowi staje bo sobie wybral klasę szotgunowa i mu się cyferki powiększyły xddd