Wpis z mikrobloga

Luzujesz śruby, machasz lewarkiem, odkręcasz śruby, zmieniasz koło, wkręcasz śruby, opuszczasz auto, dociskasz śruby. Co za filozofia? Moja siostra to potrafi ( ͡º ͜ʖ͡º)
@myszka231 jak bardzo chcesz to możesz, znajdź tylko jakiś kawałek twardego podłoża żeby pewnie postawić lewarek, potem po wszystkim jak przejedziesz 50-100km sprawdz czy nie trzeba nakrętek dokręcić, jak chcesz zrobić to bardziej fachowo możesz kupić klucz dynamometryczny i dokręcać z odpowiednim momentem

jak masz ładne felgi aluminiowe to warto kupić klucz z plastikowymi nakładkami na nasadkach żeby ich nie porysować
@myszka231 jak śruby nie idą, to dobrze mieć też przedłużkę na klucz np. z jakiegoś kawałka rury albo innego badziewia, które nałożone na ramię klucza przedłuży go i zwiększy dźwignie. Często, na wymianie opon, tak #!$%@? pneumatem że na trasie idzie się zajechać. Warto też zwrócić uwagę na punkty montażowe uchwytu lewarka pod autem. Tak nie pogniesz blachy i nie polamiesz oslon. Podłoże musi być stabilne. Kiedyś podnosiłem auto i lewarek stał