Wpis z mikrobloga

fizycznie mi się nie podoba i straszą silnikiem v, jego hamowaniem i blokowaniem koła (,)


@P0NCZEK:

a i jeszcze są argumenty że za bardzo agresywny silnik z dołu xD

Nie wiem czy wierzyć w to wszystko co tam piszą. Jedyne na czym jeździłem to mt07


@P0NCZEK: kolego albo sobie z ciebie jaja robili albo ci co piszą jeździli tylko na 125 ido tego porównują. SV ani
@mpetrumnigrum teoretycznie gdyby dołożyć do 20k to można znaleźć BMW F650 twin, nie ma tego dużo i niestety nic w okolicy a w ciemno trochę strach kupować.
Wykorzystywał bym raczej na dojazdy do pracy i jakieś trochę dalsze później wyjazdy możliwe, że z plecaczkiem. Ale to dopiero później jak się chociaż trochę nauczę jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@P0NCZEK mam gladiusa i będę sprzedawać. Dla mnie motocykl fajny. Z dołu bierze, silnik niezawodny. Wada to lampa i hamowanie silnikiem ale można się przyzwyczaić.
teoretycznie gdyby dołożyć do 20k to można znaleźć BMW F650 twin, nie ma tego dużo i niestety nic w okolicy a w ciemno trochę strach kupować.

Wykorzystywał bym raczej na dojazdy do pracy i jakieś trochę dalsze później wyjazdy możliwe, że z plecaczkiem. Ale to dopiero później jak się chociaż trochę nauczę jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@P0NCZEK: te adv są bardzo wygodne wygodniejsze niż nakedbiki itp.
  • 0
@kipowrot: aż 185 do Bandit'a 650? coś mi się trochę wierzyć nie chce. Ogólnie w bandicie trochę obawiam się jego masy, podobnie z resztą honda NT700V Deauville, kusi wał kardana oraz niezawodność, większa masa w porównaniu to mt07.

do 20k można też znaleźć mt07, tylko żal i smutno by było po ewentualnej wywrotce czy paciaku nawet z gmolami

@mpetrumnigrum f650 podoba mi się z wyglądu tylko trochę mnie też zastanawia o
@P0NCZEK: bandit siodło ma nisko, ale to ciężki #!$%@? jest, żelastwo niezawodne, jeszcze 650tka olejowa w nowej budzie to jest klasyk, ale polecałbym Fazera jest taki akurat
@mpetrumnigrum f650 podoba mi się z wyglądu tylko trochę mnie też zastanawia o ile może być droższy serwis w porównaniu do jakiejś hondy czy yamahy. No ale wiadomo, stać na konia to i stać na owies ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@P0NCZEK: dlaczego serwis ma być droższy? Serwis jest dokładnie w tej samej cenie płacisz za roboczogodzinę w serwisie. Nikt normalny nie prowadzą motocykla używanego do oryginalnego serwisu.
  • 0
@mpetrumnigrum: te silniki rotaxa należą chyba do całkiem udanych konstrukcji. "Wadą" tych gs' ów jest ich dostępność w mojej okolicy albo nic nie ma albo jakieś pojedyncze sztuki w promieniu 250km, co moim zdaniem trochę bez sensu zwłaszcza o tej porze roku bo się nawet testowo nie przejadę.
Z F650 w okolicy mam pierwszą wersję czyli z jednym cylindrem, tylko jakoś nie jestem do niej przekonany za bardzo, tylko nawet nie
@P0NCZEK: ja jeździłem tym z jednym cylindrem f650gs , fajny motocykl adv, wygodny nawet dla dwuch osób z bagażami. TYLKO KONIECZNIE KUP WERSJĘ DAKAR ma większe koła i większe skoki zawieszeń. Silnik wytrzymuje bardzo dużo znane mi są przypadki gdy motocykl miał 140 tys km i nadal nie brał ani grama oleju. W internetach niektórzy wspominają że 200 tys km to też nie problem
@mpetrumnigrum Dakar jest chyba znacząco wyższy od zwykłego gs, przynajmniej tak mi pokazuje na cycle-ergo.com więc nie do końca wydaje mi się dobrym pomysłem bo stanie na samych palcach średnio bezpieczne ( ͡° ͜ʖ ͡°)