Wpis z mikrobloga

  • 0
@Wychwalany tak. Najpierw budowa nowej jezdni obok, przełożenie ruchu na nią i przebudowa istniejącej nitki. Nie wszędzie się da, więc w tych miejscach będą korki ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 0
@Darth_Gohan co Ty się tam znasz, analiza była i będzie sztywniutko :D Więcej magazynów, autostrada wytrzyma.

Miałem nadzieję że wybiorą wariant budowy od nowa. Dzięki temu wschodnią obwodnicę można by wpiąć bezposrednio w starą A4
@rosomak94: tam Wschodnia Obwodnica to akurat najmniejszy problem. #!$%@? to będzie kosmiczny na tylu różnych poziomach, że nawet nie chce mi się zaczynać.

Analizy tak #!$%@?, że to się w głowie nie mieści.

No, ale jak zwykle. Robimy rozwiązanie na teraz zamiast na przyszłość. Już teraz szacunki ruchu mówią, że to nie da rady. Tylko po co się przejmować liczbami.
Nawet jak wybudują kiedyś bardziej oddaloną Wschodnią obwodnicę o standardzie S/A
@rosomak94 Kilka lat deliberacji żeby podjąć tak wspaniałą decyzję ( ͡° ʖ̯ ͡°) Teraz kolejne kilka lat przetargów + projekt i może w 2040 będzie 3 pas na A4!
  • 1
@Lonate: Wschodnia obwodnica ma zapas miejsca na rozbudowę do 2+2. Zapewne dopną ring i wezmą się za rozbudowę. Część nasypów już jest.
@printf mieszkańcy Kątów już przygotowują protest ;)
@Rogi_ ostatnie płyty poniemieckie były na jezdni A18 w kierunku Niemiec. Na A4 dylatacje robili bodaj w zeszłym roku.
@rosomak94: jak się jedzie to czuć płyty ułożone w poprzek. Za Wrocławiem co chwila są znaki, żeby zwolnić, bo jest nasmarkane zamiast wyszlifować łączenia.
@rosomak94: o kyrie eleison. Zostało 2-3 lata na wyprowadzkę z tego miasta albo zakup jakiegoś zamykanego pojazdu, którym w zimie można jeździć po DDR xD

Analizy tak #!$%@?, że to się w głowie nie mieści.


@Darth_Gohan: jestem gotów postawić wszystko co mam, że żadnych rzeczywistych analiz nie było, bo tego wariantu nie da się uzasadnić