Wpis z mikrobloga

Patrzcie jaki dumny z siebie. Tylko ciekawy przypadek, że zaczął "wbijać szpilę" akurat wtedy, kiedy na innych portalach również zaistniała nagonka na programistów. Cyżby zmasowana akcja? ( ͡º ͜ʖ͡º) Mnie pewnie też zaraz wrzuci na czarno i zwyzywa jak resztę.

Ten wpis i tak nic nie znaczy, bo tacy jak ten wunsz niedługo uzyskają nienawiść społeczeństwa do programistów. Czas leci, a ludzie ciągle to samo, dają się kantować w tak prostacki sposób.

#heheszki #zalesie #bekaznadludzi #bekazpodludzi #takaprawda #pracbaza #programista15k
Pobierz eggdog - Patrzcie jaki dumny z siebie. Tylko ciekawy przypadek, że zaczął "wbijać szp...
źródło: pszypadeq
  • 9
@depish: jestem programistą i uważam że napisał 100% prawdy, od większości branży czuć przerost ego i pokazanie wobec innych poczucia wyższości. Rozumiałbym jeszcze gdyby programisci głównie robili jakiś soft medyczny ratujący życie ludziom lub realizowali inne zaszczytne cele, ale 90% to zwykle narzędzia dla korporacji nieprzydatne ludzkości, po prostu generyczny CRUD soft dla korpo który trochę rzeczy automatyzuje przez co CEO korpo kupuje 10 jachtów rocznie zamiast 5.

Z tego powodu
@nad__czlowiek: też pracuję jako programista i nigdy nie spotkałem się z takimi bucami jakich często przedstawia się w memach czy widać na wykopie. Nikt o zdrowych zmysłach nie uważa, że programista jest ważniejszy niż 100 pielęgniarek. Śmieszy i wkurza mnie, że ludzie przez słowa jednego czy drugiego barana wyrabiają sobie opinię na temat całej grupy społecznej liczącej w Polsce kilkadziesiąt tysięcy osób.
@nad__czlowiek: w każdej branży są normiki i inne banany z przerośniętym ego, ta zaraza toczy już cały świat, tu jednak problem jest zupełnie inny. Od niedawna wszędzie trwa akcja narzekania na ludzi pracujących w IT. Jaki jest jej cel dowiemy się za jakiś czas, może póki co samo zbudowanie nienawiści dla samej nienawiści, jednak takie akcje w kierunku jakiegokolwiek zawodu są bardzo szkodliwe.