Wpis z mikrobloga

#zalesie #przegryw #pyszne.pl #pyszne
Chuop zamówił sobie pizze i przyszła,ale bez sosu i do tego #!$%@? mokra jakby upainiec co ja dostarczał wrzucił do kałuży ().
Najlepsze jest to,że restauracja odrzuciła reklamacje xD Nie dostarczymy panu sosu i co nam pan zrobi ? Nie polecam pizzeria Lissa we Wrocławiu.Pyszne.pl tez ma #!$%@? na skargę bo pizzeria nie zgodziła się na zwrot i #!$%@? ehhhhhh its over dla chuopa
  • 27
@Jechanka dziękuję za Twoją wiadomość dotyczącą zamówienia nr xyz z restauracji Pizzeria Lissa.

Bardzo nam przykro niestety nie otrzymaliśmy zgody na zwrot środków od osoby decyzyjnej w lokalu. Pracownicy Działu Obsługi Klienta Pyszne.pl nie są uprawnieni do nadania zwrotu bez zgody lokalu.

Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, zachęcam do skontaktowania się bezpośrednio z lokalem pod numerem: 713493606.

Mam nadzieję, że uda się dojść do porozumienia.

Mimo wszystko wierzę, że jest
@revoolution #!$%@? cymbale xD nie dość ze nie umiesz czytać ze zrozumieniem bo to był sos czosnkowy to jeszcze popierasz proceder złodziejstwa.Zapłaciłem i oczekuje tego że produkt zostanie dostarczony.Jak lubisz płacić za coś i potem tego nie otrzymać to fajnie,ale są ludzie mądrzejsi niż ty i za pieniądze które dali chcą otrzymać rzeczy które zamówili.
@Kremufka2137 powiedziałem im że rabaty na 10% mnie nie interesują chce zwrot za niedostarczoną rzecz albo chce żeby mi te rzecz przywieźli.Pyszne zachowuje się jak w latach 90 oni i restauracja zawinili spoko zdarza się ale powinni przyjąć konsekwencje na klatę a nie zostawiać klienta z niczym.Niby afera o kilka zł ale na tyle mnie #!$%@? że nie odpisze im.Nie znoszę złodziejstwa