Wpis z mikrobloga

@Bloodaxis1

no wy programisci, to chyba powinniscie miec w czterech literach gdzie mieszkacie.

Dokładnie, jestem programistą, pracuje zdalnie dzięki temu kupiłem mieszkanie w małym mieście za nieduże pieniądze.
Niestety większość kolegów po fachu ma gwóźdź w mózgu(albo dziewczynę z takim) i MUSI BYĆ DUŻE MIASTO ROZUMIESZ!?!?
Nieważne że dzięki pracy zdalnej w całym kraju mogę zarabiać tyle samo, muszę kupić w drogiej okolicy!
@RabarbarDwurolexowy: ja nie wiem. Kurczę u mnie sąsiedzi skupują wokół siebie mieszkania za gotówkę po 1,5 mln złotych. W wwa mieszka na prawdę dużo bogatych ludzi. Ja szukam dla siebie to nowe mieszkania 4 pokojowe powyprzedawane. Ale tak na prawdę parka zarabiająca po 10 k netto każdy to nie jest jakiś ewenement. Rata 5K i jazda.
pamiętasz pompę w USA/na świecie w 2008


@RabarbarDwurolexowy: wydawało mi się, że w dzisiejszych czasach już każdy obejrzał przynajmniej Big Short albo jakieś info filmiki jak doszło do pompy. Samo to, że stoi niewykończone to #!$%@? nie bańka. Najwyżej stanieje albo będzie dalej stać. Nic nie wskazuje na to, żeby ludzie, którzy mają w tym momencie kredyty mieli zacząć te mieszkania sprzedawać z dowolnego powodu, głównie, bo ich nie stać lub
@penimi: sa jakies systemy do obracania TV, jak wydam 1mln za ta nore to juz na TV OLED x2 (salon, sypliania) nie starczy ale jakby sie tak dalo go obracac w okolo osi pionowej to mozna by miec jeden tylko, albo tu albo tam. Co wy na to?
Ja pierdl, mieszkanie na kabatach 46m za 1mln złotych.


@penimi: kawałek dalej masz domy po 5mln, a obok na Wilanowie stawki 18-20 za zwykłe mieszkanie i 35 za apartment. Ceny za metr. Witamy w stolicy.
Niestety większość kolegów po fachu ma gwóźdź w mózgu(albo dziewczynę z takim) i MUSI BYĆ DUŻE MIASTO ROZUMIESZ!?!?

Nieważne że dzięki pracy zdalnej w całym kraju mogę zarabiać tyle samo