Wpis z mikrobloga

Z zaciekawieniem obserwuję premierę CS2, jako osoba która miała nieprzyjemność pracy jako tester nad tym tytułem to powiem, że i tak jestem zdziwiony że gra wyszła w tak "dobrym" stanie XD
Z mojej perspektywy cały proces developmentu wyglądał tak że przez kilka lat nie robili prawie nic i dopiero w ostatnim roku zaczęli wszystko łatać i pchać do przodu.
Gdybym miał zakładać to pewnie jacyś inwestorzy powiedzieli, że mają to w końcu wypuścić i zaczęli się spinać żeby gra jako tako była grywalna.
Kiedy usłyszałem zapowiedź daty premiery to byłem przekonany o tym, że będą ją przekładać, przecież ilość rzeczy do naprawy była wtedy jeszcze ogromna. Ale jednak nie zdecydowali się na to, z jednej strony jestem pod wrażeniem, ale z drugiej wiem że rzutem na taśmę zrobili to byle jak aby tylko było. "Spokojnie gracz wytrzyma" - niedokończoną grę wydajemy za pełną cenę, a co nie działa to sobie połatamy i cyk, hajs się zgadza.
Co więcej, oni na etapie, gdy ta gra jeszcze była kompletnie rozwalona, już planowali przyszłe DLC XD I tak np. kilka map, które były dostępne dla testerów nie jest dostępnych dla graczy, bo to "DLC content".
Ehh ten cały gamedev się powinno #!$%@?ć, dobrze że nie mam już z tym nic wspólnego.

#citiesskylines #gry
  • 32
Gdybym miał zakładać to pewnie jacyś inwestorzy powiedzieli, że mają to w końcu wypuścić i zaczęli się spinać żeby gra jako tako była grywalna


Już miałem pisać że valve nie jest na giełdzie aż zobaczyłem w tagu że chodzi o cities skyline 2 a nie CS go 2
@acidd: Przecież to jest normalne, nie wiem czemu niektórzy ludzie widzą w tym problem.
Nie każdy robi optymalizacje, szuka bugów, pracuje nad netcode... Są też ludzie, którzy pracują nad projektowaniem map, tworzeniem map, skinów, skórek tematycznych... itd.