Wpis z mikrobloga

Serio macie z tym problem? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo gdzieś czytałem dyskusje że ludzie mają problem jak to ktoś na programistę mówi informatyk jak na jakiegoś serwisanta robaka (biorącego 200zł za odzyskanie hasła do wifi), a on przecież jest programista doktor nauk.
#komputery #programista15k #programowanie

Masz problem jak na "programistę" ktoś mówi "informatyk"?

  • Tak 39.1% (84)
  • Nie 60.9% (131)

Oddanych głosów: 215

  • 12
  • Odpowiedz
@xiv7: ja wolę informatyk, ładniej brzmi ale faktycznie tylko zjeby "jestem kimś" poprawiają nie jestem infrmatykiem, jestem PROGRAMISTA!!! PRZELITEROWAĆ CI TO? P-R-O-G-R-A-M-I-S-T-A !!!
  • Odpowiedz
  • 7
@xiv7 to tak jakby na chirurga mówić lekarz. Każdy chirurg jest lekarzem, nie każdy lekarz jest chirurgiem.

Czy jakiś chirurg albo kardiolog obrazi się, że powie się na niego "doktor"?

Jak jest bucem, to może się obrazi.
  • Odpowiedz
Czy jakiś chirurg albo kardiolog obrazi się, że powie się na niego "doktor"?


@WykopX: Widzę ze kolega Niny nie spotkał się z polskim uniwersytetem. Oczywiście ze jak użyjesz złego tytułu to mogą być kłopoty. Tka był przynajmniej kilkanaście lat temu.
  • Odpowiedz
@xiv7 W sensie, programista to bardziej precyzyjne określenie. Po prostu też by cię denerwowało, jakby ludzie cały czas prosili cię o pomoc (lub oferowali pracę) w tematach, na których się w ogóle nie znasz, a potem się obrażali, że nie chcesz pomóc. Ale ja naprawdę nie znam się na naprawach telefonów, drukarek, konfiguracji urządzeń do monitoringu, składaniu komputerów - naprawdę, nie mam takiej wiedzy i nie ma w tym żadnego wywyższania się.
  • Odpowiedz
@xiv7: niektórzy wolą aby nazywać ich "inżynier oprogramowania". Programista to tak się bardziej kojarzy z kimś kto tylko karty dziurkuje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Ale ja naprawdę nie znam się na naprawach telefonów, drukarek, konfiguracji urządzeń do monitoringu, składaniu komputerów