Wpis z mikrobloga

Ok... Czyli FIA wybiera sobie cztery samochody, z czego połowa jest niezgodna i przechodzi nad tym do porządku dziennego stwierdzając, że więcej kontroli zwłaszcza bolidów Carlosa i Jerzyka nie jest potrzebne? Bo co? Bo Sierżant byłby jeszcze na podium?
Trochę jednak kompromitacja.
BTW. Ach ta losowość, która w wredny sposób wybrała akurat całą topkę z wyścigu...
#f1
Najmilszy_Maf1oso - Ok... Czyli FIA wybiera sobie cztery samochody, z czego połowa je...

źródło: temp_file1434302157195922192

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@Najmilszy_Maf1oso: xDDDD Matka wie, że ćpiesz? Od kiedy oglądasz F1 bo zawsze było tak, że FIA brała losowo bolidy do kontroli technicznej i nigdy nie było takiego trzasku dupy jak dziś.

A jak rok temu Toto walczył w FIA żeby zmienić podłogę bo nie mogą sobie poradzić podskakiwaniem a przy okazji chciał udupić Red Bulla i Ferrari to wszystko było cacy? xD
  • Odpowiedz
@kilgoro Nic mi nie trzaska tam z tyłu. Dla mnie to jest mega dziwne. Bierzesz "przypadkowe" próbki, masz 50% NOKów i wyjebongo, pora na CSa, reszcie się upiekło, do zobaczenia w Meksyku.
I nie chodzi mi tutaj o spiskowanie przeciwko GOAT44. Albo każdy samochód który jedzie w wyścigu jest zgodny, albo te "losowo wybrane" z czołówki.
  • Odpowiedz
@Najmilszy_Maf1oso: Wszystkie bolidy, które ukończyły wyścig w niedzielę są ważone, mierzone i pobierana jest próbka paliwa. W 2021 od GP Bahrajnu FIA zapowiedziała, że będzie mogła brać losowe bolidy do bardziej szczegółowych badań techniczne, które polegają na rozebraniu bolidu do zera. Do tych badań zespół udostępnia swoich inżynierów ( jeżeli są potrzebni ) - Zespoły mogą także zostać poproszone o podpisanie deklaracji iż drugi bolid jest w identycznej specyfikacji co
  • Odpowiedz
@Najmilszy_Maf1oso: Obejrzyj sobie najnowszy film Sokoła i się doedukujesz. Jest mnóstwo parametrów które się mierzy przed i po wyścigu. Mierzenie "deski" akurat padło na te zespoły a np mierzenie elementów aero na inne. Ty myślisz że oni sprawdzają 100% rzeczy we wszystkich bolidach?
  • Odpowiedz
@CzatownikzCzatowni Nie chodzi mi o to, żeby mierzyć wszystko, ale jeśli wyciągam jakąś próbę - 4 szt. z 20 i z tego mam połowę NOKów + wiem że ryzyko kolejnych przekroczeń ze względu na specyfikę toru jest duże, to biorę kolejne sztuki do pomiarów. Trudno jest mi uwierzyć, że w takim przypadku przynajmniej bolidy George'a i Carlosa były OK. Nie mam problemu z tym, że padło na jednego czy drugiego. Wyobraź
  • Odpowiedz
Dla mnie to jest mega dziwne. Bierzesz "przypadkowe" próbki


@Najmilszy_Maf1oso: tak działają kontrole w sporcie - często wyrywkowo. Skontrolowali HAM żeby pomóc PER, a żeby nie było podejrzane to skontrolowali całą topkę.

Kontrole antydopingowe wśród zwycięzców też są normalne.
  • Odpowiedz
@Najmilszy_Maf1oso: Stary, ale oni te testy robią co wyścig. Licząc wszystkie to możesz spokojnie w setkach policzyć. Waga paliwa, skład paliwa, ciśnienie i temp. opon, pół części aero, całych systemu odzyskiwania energii, również deski testują. Prostsze badania robią wszystkim, niektóre losowo, bo wszystkiego nie dadzą rady. Zespoły mają prawo oprotestować daną rzecz, więc teoretycznie mogli to zrobić inni zakładając, że bolidy Jerzyka czy Carlosa również są nielegalne, ale nikt tego
  • Odpowiedz