Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam 24 lata, pracuję jako programista w dużym korpo, zarabiam aktualnie 7k netto na UZ (średnia za 6/12 msc jest trochę niższa, gdyż mam regularnie podwyżkę co kwartał), u obecnego pracodawcy 1,5 roku na tej umowie, chciałbym wnieść 200k wkładu własnego. Czy ktoś może napisać, czy taka umowa mocno komplikuje otrzymanie pozytywnej decyzji? Słyszałem, że jeśli pracuje się w zawodzie, w którym bezrobocie jest mało prawdopodobne, pracodawca to duża firma, oraz wnosi się duży wkład własny to szansa się zwiększa. Najbardziej mnie martwi to, że jestem singlem (co dla któregoś z dostępnych banków podobno jest problemem, chyba PKO BP), jestem na Umowie Zlecenie (w umowie okres wypowiedzenia wyniosi 3msc, nie wiem czy to istotne), kwoty nie są stałe bo w umowie mam 4k netto ryczałt + dodatkowo za każdą przepracowaną godzinę, co w sumie daje 7k, przy założeniu że przepracowałem 20 dni.

#kredythipoteczny #kredyt2procent #bezpiecznykredyt



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 8
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Miałem podobne dylematy ale szukanie tutaj pomocy jest zlym pomyslem. Wez sobie 1-3 posrednikow kredytowych, oni pracuja za wynagrodzenie z banku od przyniesionego klienta, a jednoczesnie z reguly nie sa stronniczy (a mialem obawy, ze beda). Ja mialem jednego co zamulał, a drugi z expandera był już super. Powiedzial mi, ze bycie singlem nie ma znaczenia, ze licza sie zarobki. co do umowy to pewnie zalezy od banku ale po
  • Odpowiedz