Aktywne Wpisy
To_The_Moon +468
Te afery doskonale pokazują podwójne standardy.
Linkiewicz - wciąganie koksu z penisa, dawanie murzynom w busie, rynsztokowe zachowanie, puszczanie się = Kariera i milionowe zarobki
Lewaczka od Gargamela - Sypianie w wieku 16 lat ze znanym youtuberem, tańczenie w klubach gogo, pół nagie zdjęcia i filmy
Ćpunki od Gonciarza - Puszczanie się w trójkątach, ćpanie, jaranie zielska, sprzedawanie swojego ciała na only fans
Gonciarz - 10 lat tworzenia wysokiej jakości filmów, ćpanie,
Linkiewicz - wciąganie koksu z penisa, dawanie murzynom w busie, rynsztokowe zachowanie, puszczanie się = Kariera i milionowe zarobki
Lewaczka od Gargamela - Sypianie w wieku 16 lat ze znanym youtuberem, tańczenie w klubach gogo, pół nagie zdjęcia i filmy
Ćpunki od Gonciarza - Puszczanie się w trójkątach, ćpanie, jaranie zielska, sprzedawanie swojego ciała na only fans
Gonciarz - 10 lat tworzenia wysokiej jakości filmów, ćpanie,
BoskiPrototyp +53
Mleczko z rana na dobre wypróżnienie, do tego tabletki na ciśnienie... ach 36 lat(╯︵╰,)
W najbliższych planach:
Z rzeczy palących:
- naprawa bump mapki w wewnętrznej obręczy zegarka. Nie wiem jak ten element sie nazywa, ale to tam, gdzie jest dookoła zapętlony logotyp producenta.
Z mniej palących:
-Poprawa tekstury obręczy (wreszcie znalazłem odpowiedni font).
-Dostruganie klamry do paska.
-Namodelowanie pokrywki ze spodu zegarka.
Potem już tylko walka ze studio i można renderować finalki. :)
z Technikaliów:
#cycles dla blendera 2.69
1613188 Tris. Wiem, cholernie gęsto, ale będę uszczuplał gdzie się da już pod finalkę, póki co jest tak gęsto wyłącznie za sprawą wszędobylskiego SubSurf.
Czas renderowania: ~73minuty dla 500spp przy 1750x2275px
Hardware: i7-3610QM@3,08GHz
#3d #grafika
Ref 1
Ref 2
Ref 4
Ref4
Ref 5 - Tu co prawda inny model, ale potrzebowałem stąd jedynie detalu krawędzi paska. :)
front
side
top
Wszystkie siatki z subsurf x1 podstawowe modele są strasznie proste. Jak chcesz, to dorzucę.
Mechanizmów nie modelowałem, jeśli o to pytasz. ;) Modeluję tylko to, co będzie widać na poszczególnych renderach, czesto ze sobą walczę, żeby nie być w 100% dokładnym odtwórcą, ale już zaczynam z tym wygrywać. Kwestia odpowiedniego zaplanowania modelu/sceny. :)
Na samym początku mojej przygody z blenderem zabrałem się właśnie za zegarek (a raczej coś co miało wyglądać jak zegarek) - to 'coś' leży głęboko w archiwach mojej twórczości ;) Chyba wiem do którego projektu teraz wrócę - a raczej zacznę go od nowa, bo póki co przerabiam na 3D to co leży u mnie na biurku
Clamping w ustawieniach renderera załatwia sprawę. :)