Wpis z mikrobloga

UWAGA NA OSZUSTÓW Z PLAY

Kilka dni temu z konsultantką uzgodniłem warunki - takie same jak mają na stronie dla stałych klientów, czyli 70 zł światłowod do 300mb/s + tv pakiet 165 kanałów. Do tego doliczone 25 zł/mies za użytkowanie tego światłowodu (bo światłowód jest firmy zew). Łącznie 95 zł/mies potwierdzone kilkukrotnie przez konsultantkę wprost - z resztą nie jest to jakaś personalizowana oferta tylko to co sami mają na stronie. Prosto i przejrzyście.
Dostaję dzień później umowę na email do potwierdzenia - wyszczególnione kwoty 65 zł za tv PLUS 85 zł za światłowód - łącznie 150 zł/mies. Plus oczywiście 8 plików pdf jako załączniki, każdy po 10 stron maczków regulaminu. Dzwonię na infolinie, żeby upewnić się, że po rabatach to będzie umawiane 95zł i przez 15min typ nie potrafi mi powiedzieć ile będę płacić, bo oczywiście ww. kwoty są przed jakimiś rabatami, których typ nie potrafi obliczyć, więc po 15 minutach pękam i lecą #!$%@? i wyzwiska. Na czacie idzie lepiej i po 20 minutach pani z bok wylicza mi, że na fakturze będzie kwota 105 zł (po wszystkich rabatach) - skąd? Nie wiadomo :). Zgłosiłem sprawę o odsłuch rozmowy i zażądałem kopii rozmowy na swojego e-maila jako dowód do uokik i rpk i sprawę zamierzam oczywiście zgłosić bo jestem pewien, że masę ludzi tak nacinają, a te umowy i rabaty są skonstruowane tak skomplikowanie, że nawet kretyn z bok play nie jest w stanie ich obliczyć i powiedzieć jaka kwota pojawi się na rachunku.

#play #internet
  • 23
  • Odpowiedz
  • 0
@Blahhblahh Zależy nam na świadczeniu wysokiej jakości usług i wszystkie sygnały od naszych klientów są dla nas niezwykle ważne. Zachęcamy do opisania swoich uwag e-mailowo pod adresem ok@pomocplay.pl, dzięki temu wiadomość trafi do odpowiednich osób.
  • Odpowiedz
  • 1
@b4rney Dokładamy starań, aby jakość obsługi klienta była świadczona przez konsultantów w Play na jak najwyższym poziomie i wszelkie takie kwestie wewnętrznie weryfikujemy.
  • Odpowiedz
@Blahhblahh: upewnij się czy razem z odliczeniem tych rabatów o których tam wspominasz odjęli też dychę za zgody marketingowe - kiedyś był taki dodatkowy rabat i widzę, że u Ciebie jest dycha różnicy także to może być to.
Anyway, jak masz to na nagraniu to jak wykute w kamieniu, prawda jest taka, że konsultanci którzy są na sprzedażowce telefonicznej/internetowej dupą odpowiadają za każdą informację która Ci sprzedają. Jeśli wprowadzą Cię w
  • Odpowiedz
@Blahhblahh: Jo ja ostatnio podobna sytuacja z Tmobile. Dzwoni konsultant by umowę mi przedłużyć. Się pytam jakie warunki. To mi podaje takie same jaki mam teraz, a w aplikacje o 30 zł/msc taniej. Mówi, że nie może takich zrobić jak w apce. No to ja mówię, że w takim razie w aplikacji to przedłużę albo i nie. Chwila jego konsternacji i nagle informacja, że jednak może też taką zrobić. Na umówie
  • Odpowiedz
@play_polska: Wasza jakość polega na tym, że hasło na umowie to 123456 i konsultantka, która świadomie podaje kod USSD działający tylko w sieci play, mam orange. Dodatkowo programiści tak skonstruowali walidacje na aplikacji, że nawet papież by się tam nie dostał tym hasłem. Dopiero jakoś w tym tygodniu ogarnąłem sobie aplikacje, a męczyłem się z 2 miesiące. Plus jest taki, że mam internet po światełku 1Gb za 60zł.
  • Odpowiedz
  • 0
upewnij się czy razem z odliczeniem tych rabatów o których tam wspominasz odjęli też dychę za zgody marketingowe


@Kremufka2137: upewniłem się gdy na czacie dostałem tą kwotę 105 zł. To już kwota po odjęciu 10 zł.
  • Odpowiedz
@Blahhblahh: to tak nie działa. Masz normalną kwotę na umowie i gdzieś maczkiem dopisek, że to kwota po rabatach, jak zrezygnujesz np. z elektronicznych faktur to będzie powiedzmy 20 zł drożej. Jak masz napisane, że płacisz 150 zł i niby ktoś Ci jakieś rabaty nalicza to na 99% potem na fakturze będzie 150 zł. Nie wiem, ja nie biorę nic przez telefon, bo zawsze oszukują. Lepiej się przejść do salonu lub
  • Odpowiedz
  • 0
@not_me: tutaj akurat jest podana kwota na grafice w email 65 za tv + 95 za internet (w pierwszym poście pomyłka). Jak wejdziesz w pdf to dopisek, że te kwoty nie uwzględniają rabatów, ale wszystko jest tak rozpisane, że nie sposób się w tym połapać, dlatego żeby potwierdzić to na co umawiałem się z konsultantką zadzwoniłem do nich i dalej jak w pierwszym poście.

I tu nie chodzi nawet o te
  • Odpowiedz
  • 0
@not_me: i wg tego co mi przekazała konsultantka na czacie to najlepiej taką umowę podpisać przez aplikację lub na czacie. Więc całkiem możliwe, że play ma sporo takich zgłoszeń i to ich procedura lub co najmniej akceptowalna praktyka, żeby ruchać ludzi, którzy ustalają warunki słownie z konsultantem.

I też jestem ciekawy, czy ich standardową procedurą jest to, że pracownik BOK pierwszej linii ma celowo zatajać przed klientem prawdziwą kwotę finalną na
  • Odpowiedz
  • 1
Aha jeszcze jedno - czat na stronie i podpisywanie Bota AI ludzkim imieniem i nazwiskiem (otwiera się okienko czatu i u góry na belce np Marcin Kierszal) to też jest #!$%@? obrzydliwa praktyka i imo powinno być jakoś karane bo to patologia.
  • Odpowiedz
play teraz mocno w #!$%@? leci, podpiszesz umowę i po miesiącu ci zrobią podwyżkę o 15% "bo inflacja", losowo rabaty znikają.
  • Odpowiedz