Po przejściu z #unity3d na #godot nadal pracuje nad swoim generatorem postaci. Na razie czysto wizualne sprawy (generowanie postaci, customizacja, ubrania itp.)
Dodałem customizację twarzy, ciała i trochę ubrań. Do poprawy shader włosów i modyfikacja ubrań wraz z modyfikacją ciała (waga, cycki itp.)
@hekktik: sparzyłem się po Unity komercyjnymi silnikami. Na razie Unreal jest git bo walczy o rynek ale nie wiadomo co będzie w przyszłości bo nadal dla akcjonariuszy koniec końców hajs jest najważniejszy. (a udziały Unreal ma nawet chiński Tencent)
Po Unity bawiłem się z 1-2 tyg Unrealem i Godotem i Godot zrobił na mnie bardzo dobrze wrażenie i olbrzymi plus, że jest Free and Open Source
@MeHowLipa: W czym tworzysz postacie, skąd masz bibliotekę ubrań etc. ? Ja aktualnie korzystam z MakeHuman ale szukam jakiejś alternaty z bogatą biblioteką ubrań niekoniecznie darmowej apki.
@Fat_Mo: kupuje modele gotowe. Nie wiem na jakim silniku tworzysz ale generalnie dużo modeli jest do kupienia w asset storach, dzielnych stronach do modeli 3D
współczuje normikom, którzy są z rocznika podobnego do tych dziewczynek i wychowały się na fagacie xD, powodzenia na rynku matrymonialnym #tinder #famemma #p0lka
Dodałem customizację twarzy, ciała i trochę ubrań. Do poprawy shader włosów i modyfikacja ubrań wraz z modyfikacją ciała (waga, cycki itp.)
ps. częściej wrzucam updejty na: https://twitter.com/MehowLipa
#gamedev #tworczoscwlasna #steam
Po Unity bawiłem się z 1-2 tyg Unrealem i Godotem i Godot zrobił na mnie bardzo dobrze wrażenie i olbrzymi plus, że jest Free and Open Source