Wpis z mikrobloga

  • 1
@hekktik: sparzyłem się po Unity komercyjnymi silnikami. Na razie Unreal jest git bo walczy o rynek ale nie wiadomo co będzie w przyszłości bo nadal dla akcjonariuszy koniec końców hajs jest najważniejszy. (a udziały Unreal ma nawet chiński Tencent)

Po Unity bawiłem się z 1-2 tyg Unrealem i Godotem i Godot zrobił na mnie bardzo dobrze wrażenie i olbrzymi plus, że jest Free and Open Source
  • Odpowiedz
@MeHowLipa: W czym tworzysz postacie, skąd masz bibliotekę ubrań etc. ? Ja aktualnie korzystam z MakeHuman ale szukam jakiejś alternaty z bogatą biblioteką ubrań niekoniecznie darmowej apki.
  • Odpowiedz
  • 1
@Fat_Mo: kupuje modele gotowe. Nie wiem na jakim silniku tworzysz ale generalnie dużo modeli jest do kupienia w asset storach, dzielnych stronach do modeli 3D
  • Odpowiedz