Wpis z mikrobloga

#morele #morelenet #pcmasterrace #zakupy #gwarancja #obslugaklienta

Witam, chciałbym przedstawić jak morele traktuje swoich wieloletnich klientów, może to będzie przestroga przed kupowaniem w tym sklepie i ktoś oszczędzi sobie nerwów. Robiłem tam zakupy od 10 lat. W zeszłym roku zamówiłem dwa przedmioty w sklepie i przyjechały uszkodzone(jeden ewidentnie był używany, po prostu wysłali mi przedmiot po zwrocie jako nowy).

Natomiast to co przelało czarę goryczy to oddanie dysku na gwarancję. Otóż kupiłem dwa lata temu laptopa za co dostałem kod zniżkowy na kolejne zakupy i postanowiłem zakupić dysk twardy. Niestety po dwóch latach, prawie dokładnie na końcu gwarancji dysk się zepsuł i wysłałem go na reklamację. Sklep przyjął przedmiot i stwierdził usterkę. I tu zaczyna się problem. Bo dysk kupiłem z kodem rabatowym, dość sporym. Zamiast zaproponować wymianę na nowe urządzenie(mają na stanie podobny dysk o zbliżonej cenie) dostałem wyłącznie możliwość przelania pieniędzy(oczywiście kwoty jaką miałem dopłacić wtedy do zakupu).

Czyli wychodzi na to że nie warto robić tam zakupów i wykorzystywać kodów zniżkowych bo w razie jakiejś awarii nie potraktują Cię jak klienta który robił tam wiele razy zakupy, tylko jak debila który kusząc się na kolejny zakup i wykorzystując ich kody rabatowe skazał się na brak jakiegokolwiek wsparcia gwarancyjnego. Bo im się to nie opłaca...
  • 5
@DBRonson: zielonka dołączyła tylko dzisiaj żeby marudzić, że sklep, któremu NIE BĘDZIE opłacało się dać ci nowego dysku, chce dać zwrot całej kasy. Krótko mówiąc korzystałeś z dysku dwa lata za darmo, kupionego w promce i jakoś wtedy nie założyłeś konta, żeby zrobić wpis chwalebny. Ale teraz pewnie są droższe i ty ŻĄDASZ nowego dysku. Mogą ich równie dobrze nie mieć. A jak mają - nie opłacasz się. Proste. Od teraz
Czyli wychodzi na to że nie warto robić tam zakupów i wykorzystywać kodów zniżkowych bo w razie jakiejś awarii nie potraktują Cię jak klienta który robił tam wiele razy zakupy, tylko jak debila który kusząc się na kolejny zakup


@DBRonson: o ile rozumiem twoje rozterki, bo wiele można tym morelom zarzucić, to tu postąpili jak najbardziej zgodnie z wszelkimi przepisami i generalnie prawidłowo.

Bo w sumie to o co ci tak
  • 0
Raczej chodzi o to że w ciągu dwóch lat przysyłali mi używany/uszkodzony towar i nie zostawiłem żadnego negatywnego komentarza. Posiadają na stanie przedmioty o zbliżonej wartości to wolą się wypiąć na klienta, przestrzegam tylko przed kupowaniem u nich czegoś z użyciem kodów. A z samego dysku nie korzystałem za darmo bo ten kod zniżkowy dostałem za zakupy u nich, nie na żadnej wymiance w sieci.