Aktywne Wpisy
Maczuga_Herkulesa18 +263
Witam Mirki, mija tydzień odkąd załadowałem sie w #kryptowaluty za 22 tysiące złotych (kupiłem 1.5 ethereum po kursie 3672$)
Widząc, że rynek mocno hamuje sprzedałem 1.5 eth po cenie 3741$ zarabiając na czysto po prowizjach ok. 93$ (370 zł) i spodziewałem sie korekty która nadeszła. Na korekcie zakupiłem 1 eth po średniej cenie 3260$, ale tej pozycji jeszcze nie zamykam bo czekam na cene eth 3700$. Aktualnie ta pozycja jest na +
Widząc, że rynek mocno hamuje sprzedałem 1.5 eth po cenie 3741$ zarabiając na czysto po prowizjach ok. 93$ (370 zł) i spodziewałem sie korekty która nadeszła. Na korekcie zakupiłem 1 eth po średniej cenie 3260$, ale tej pozycji jeszcze nie zamykam bo czekam na cene eth 3700$. Aktualnie ta pozycja jest na +
![Maczuga_Herkulesa18 - Witam Mirki, mija tydzień odkąd załadowałem sie w #kryptowaluty...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/d4d158d3718d1164b2ec898713a4fe0e13ebc11ba5f72a2d153e35011bc8a1da,w150.png?author=Maczuga_Herkulesa18&auth=39cf3c484a3baf10d7a1d3005ddbca8d)
źródło: KRYPTO
Pobierz
Kopyto96 +13
Nigdy już nie będę umiał wejść w związek. 27 lvl, 6,5 roku z jedną, za którą oddałbym wszystko. A na końcu zostałem potraktowany jak odpad. Dziewczyna wróciła do rodziców, siedzi z nimi cały czas. Wiejska, rolnicza rodzina, nigdy nie chcieli córki puszczać za daleko. Chyba jej zawsze wpajali, że jesteśmy z dwóch innych światów, choć wszyscy znajomi dookoła mówili nam, jak jesteśmy świetnie dopasowani i wylądamy jak najlepsi przyjaciele, że jesteśmy jak
Mam taką sprawę. Oddałem robota sprzątającego z tytułu rękojmi do media expert. Wadą jest zepsuta funkcja mopowania. Media Expert odesłał sprzęt do producenta, po kilku dniach dostałem informację mailem, że sprzęt został naprawiony i zostanie odesłany wraz z raportem z naprawy. Gdy sprzęt wrócił okazało się, że nic nie zostało naprawione, raportu z naprawy nie było. Od razu skontaktowałem się z Media Expert i przedstawiłem sytuację. Wysłali kuriera po sprzęt i otworzyli nowe zgłoszenie reklamacyjne. Oddałem sprzęt kurierowi i czekałem na rozwój sytuacji. Po jakimś czasie poinformowali mnie, że w wyniku ekspertyzy uznają, że sprzęt był nieprawidłowo użytkowany i nie uznają gwarancji. Zacząłem ich męczyć, że w takim razie niech mi pokażą raport z naprawy, bo przecież stwierdzili podczas pierwszego zgłoszenia, że sprzęt naprawili. Zacząłem zadawać pytania jak to się stało, że odesłali sprzęt uszkodzony twierdząc, że naprawili. Dlaczego za pierwszym razem gwarancję uznali, a teraz twierdzą, że to nieprawidłowe użytkowanie. Poprosiłem o tą ekspertyzę. No i przestali mi odpowiadać na maile. Od prawie dwóch tygodni pisze do nich żądania odesłania towaru, który przetrzymują, ale oni to totalnie zlewają. Jakie kroki teraz powinienem wykonać?
#prawo #mediaexpert #rekojmia #gwarancja #poradaprawna