Wpis z mikrobloga

Media Expert nie chce zwrócić mi towaru.

Mam taką sprawę. Oddałem robota sprzątającego z tytułu rękojmi do media expert. Wadą jest zepsuta funkcja mopowania. Media Expert odesłał sprzęt do producenta, po kilku dniach dostałem informację mailem, że sprzęt został naprawiony i zostanie odesłany wraz z raportem z naprawy. Gdy sprzęt wrócił okazało się, że nic nie zostało naprawione, raportu z naprawy nie było. Od razu skontaktowałem się z Media Expert i przedstawiłem sytuację. Wysłali kuriera po sprzęt i otworzyli nowe zgłoszenie reklamacyjne. Oddałem sprzęt kurierowi i czekałem na rozwój sytuacji. Po jakimś czasie poinformowali mnie, że w wyniku ekspertyzy uznają, że sprzęt był nieprawidłowo użytkowany i nie uznają gwarancji. Zacząłem ich męczyć, że w takim razie niech mi pokażą raport z naprawy, bo przecież stwierdzili podczas pierwszego zgłoszenia, że sprzęt naprawili. Zacząłem zadawać pytania jak to się stało, że odesłali sprzęt uszkodzony twierdząc, że naprawili. Dlaczego za pierwszym razem gwarancję uznali, a teraz twierdzą, że to nieprawidłowe użytkowanie. Poprosiłem o tą ekspertyzę. No i przestali mi odpowiadać na maile. Od prawie dwóch tygodni pisze do nich żądania odesłania towaru, który przetrzymują, ale oni to totalnie zlewają. Jakie kroki teraz powinienem wykonać?
#prawo #mediaexpert #rekojmia #gwarancja #poradaprawna
  • 2