Wpis z mikrobloga

Wiecie co #velobank, #!$%@? wam w dupę. Przeniosłem do was dosyć spory kredyt konsumencki. Żaden z waszych przemiłych tzw. konsultantów nie przedstawił mi jasno warunków umowy, a jak zwykle było małym druczkiem. A teraz podnosicie mi oprocentowanie mojego kredytu o 2pp bo nie zapłaciłem waszą #!$%@?ą kartą za zakupy w żabce dwa razy w miesiącu? To jest strasznie żałosne. Zwykła informacja w tym momencie załatwiłaby sprawę a dzisiaj dostałem od was pismo o zwiększeniu oprocentowania. Ciekawe czy tak samo zareagujecie na zmianę stóp procentowych. Te parę złotych miesięcznie zbytnio mnie nie zaboli ale takie zagrywki są poniżej pasa. Tak się nie traktuje rzetelnego klienta, który spłaca wszystko w terminie. Kij wam w oko.
lornemalvo77 - Wiecie co #velobank, #!$%@? wam w dupę. Przeniosłem do was dosyć spory...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 11
Gadałeś z nimi o tym?


@tos-1_buratino: Problem w tym, że tak. Nikt nigdy nie wspomniał mi o takich warunkach. Tak, mój błąd że nie doczytałem małego druczku w 14-stronicowej umowie ale to moim zdaniem wciąż nie fair bo chodzi tutaj dosłownie o parę złotych. Żadnej informacji od strony banku przy zawieraniu umowy a dzisiaj otrzymuję takie pismo. Serio, nie chodzi w tym momencie o kasę ale o samo traktowanie klienta.