Wpis z mikrobloga

We wtorek z Niemiec do Polski sprowadzono program, który pozwolił na uzyskanie dostępu do zapisów z samochodu, który brał udział w tragicznym wypadku.

Samochód bmw poruszał się z prędkością co najmniej 253 kilometrów na godzinę przy ograniczeniu obowiązującym do 140km/h.
Dzięki urządzeniom znajdującym się w tym samochodzie prędkość można było ustalić dużo precyzyjniej i szybciej niż klasycznymi metodami w takich sytuacjach.

Są widoczne ślady hamowania, więc burak w burakowozie zbijał prędkość z około 300-280 km/h (a tylko sam zegar zatrzymał się na 253km/h),co jest zbieżne i pasuje do wcześniejszych ustaleń i wyliczeń internautów.

Rodzi się także pytanie, czy nagranie z kamery 360 w bmw znajduje się w materiale dowodowym i kto prowadził wóz, jak również które osoby są odpowiedzialne za mataczenie w sprawie i próbę ukrycia przed opinią publiczną udziału bmw w tym wypadku.

Czy jakiś ekspert na wykopie może ustalić prędkość z jaką poruszało się bmw na nagraniu na minuty przed tragedią?
https://www.youtube.com/watch?v=CAnJta7_kes

W tej sprawie wciąż nikt nie usłyszał zarzutów.

#sebadopierdla #wypadek #kirerowcy #polskiedrogi #policja #bmw #kiciochpyta
ntdc - We wtorek z Niemiec do Polski sprowadzono program, który pozwolił na uzyskanie...

źródło: dasdad

Pobierz
  • 66
i nawet jakies durne aplikacje na google play to potrafią wyczytać bez wiekszego problemu


@bruhh: ty chyba myślący inaczej, i jak chcesz żeby obrońcy ci #!$%@? całe oskarżenie bo użyłeś pirata wątpliwego pochodzenia do zebrania dowodów

policzył słupki i cos tam z czasem i pajacował

Prędkość – wielkość fizyczna opisująca szybkość zmiany położenia ciała względem układu odniesienia.
@Wygryw_z_wyboru: mówimy o efekcie zderzenia bmw z kia. To spowodowało na pewno wgniecenie tylnej części auta ale wciąż przecież kia się poruszała z prędkością autostradową. Kiedy doszło do utraty panowania nad autem i uderzenia w barierki to siła wzięła się przecież z utraty prędkości. A samochód zaczął płonąć z wytworzenia iskry w kontakcie z barierkami i z powodu paliwa znajdującego się w samochodzie. Serio ludzie nie ogarniacie tak prostej fizyki? XD
Wydaje mi się, że siła różnicy prędkości rozkłada się na dwa pojazdy pewnie w miarę po równo


@mwl4: proporcjonalnie do ich pędu, czyli w uproszczonej teorii też do mas. Zasada zachowania pędu działa dla ciał sztywnych w próżni, bez oporów, tu oczywiście czynników jest sporo więcej.

brawa dla projektantów BMW za strefy zgniotu,


@CandyToy: tutaj wyszło nie tylko to co pisali powyżej ale też przekształcenie energii zderzenia w podbicie Kii
(a tylko sam zegar zatrzymał się na 253km/h),co jest zbieżne i pasuje do wcześniejszych ustaleń i wyliczeń internautów.


@ntdc: bo wcale nie odczytali prędkości w momencie zderzenia, co nie? xD Ty myślisz, że ten program to działa jak dziennikarze, że znajdują potrzaskany odometer i zaraz piszą "FSKAZUWKA ZACZYMAŁO SIĘ NA 300 KILOMETRACH!"?
Jeśli to działa jak czarna skrzynka, to na bank loguje dziesiątki parametrów kilkanaście razy na sekundę.