Aktywne Wpisy
peter-sobieraj +41
Od 2 lat choruje, i żaden lekarz nie jest w stanie zdjagnozować co mi dolega (wiekszosc nawet nie próbuje).
Może ktoś z was bedzie widział co mi dolega.
Straciłem zdolność myślenia. Byłe programistą z pasją, a teraz nie potrafie napisać najprostrzych rzeczy.
Mam problem żeby połaczyć 2 fakty w wniosek.
Mam problem z pamięcią. Podczas testu u psychologa okazalo sie ze nie jestem w stanie przez minute zapamiętać 3 prostych figór geometrycznych.
Może ktoś z was bedzie widział co mi dolega.
Straciłem zdolność myślenia. Byłe programistą z pasją, a teraz nie potrafie napisać najprostrzych rzeczy.
Mam problem żeby połaczyć 2 fakty w wniosek.
Mam problem z pamięcią. Podczas testu u psychologa okazalo sie ze nie jestem w stanie przez minute zapamiętać 3 prostych figór geometrycznych.
darknightttt +7
Jak dla mnie to na 90% winny jest ten bananowy troglodyta . I tu nie ma za dużego pola na dyskusję .
Faktem jest też że raczej się wywinie , ewentualnie jakieś zawiasy + srogi mandat , grzywna itp
Układy zrobią swoje , pieniądze , odpowiedni prawnicy ...
Ale niestety Polacy nie są mistrzami kierownicy .
I widzę to po komentarzach . Przede wszystkim w Polsce jest całe mnóstwo odcinków na których spokojnie można by testować prędkości maksymalne topowych sportowych marek . Te odcinki mają po kilkanaście kilkadziesiąt km trzypasmowej drogi prostej jak stół , ewentualne łuki są tak wyprofilowane że można po nich też walić z dużą prędkością . Widziałem że ktoś napisał że nawet 200 nie dało by rady .
Czytałem też że 140 to nawet za dużo . Tutaj chyba niewielu zdaje sobie sprawę że chodzi też o przepustowość . Im większe ograniczenia tym mniejsza przepustowość . Poza tym , tym którzy tak piszą , proponuję pojechać na niemiecką autostradę , i przejechać się w miejscach w których nie ma ograniczeń .
Co do komentarzy o ostrożności to tylko połowa sukcesu . Trzeba jeżdzić ostrożnie i przepisowo ale to nie musi zakłócać dynamiki jazdy . Jeżeli ktoś tego nie rozumie proponuję pojechać do np Holandii , i sprawdzić jak dynamicznie można ruszać ze świateł nie łamiąc przy tym przepisów .
To jakim jesteś kierowcą wychodzi dopiero jak wpadniesz w poślizg , odpadnie ci koło przy 110 km/h w busie ( z autopsji ) . Jak zareagujesz na niespodziewaną przeszkodę na drodze , ( kuny , rysie , jelenie ) , czy nawet jeśli masz problem wjechać do innego dużego miasta . Nie mówiąc już o takich miastach jak Amsterdam , Frankfurt nad Menem , czy inny Londyn .
Nieprawdą też jest że nie można ocenić w nocy zbliżającego się z dużą prędkością auta .
Z autopsji mogę napisać że to nawet lepiej widać jeśli ty jedziesz 140 a ktoś przelatuje obok między 250-300 , bo tak się zdarza u "krzyżaków" . Ten seba też nie jechał szybciej jak 250 , 300 jak piszą to spora przesada . Uwierzcie , nawet w nocy widać czy ktoś zbliża się prędkością 20-40 km/h szybciej ni ty czy 100-150 ...
Nie bronię dziada , ale wpieprzanie się na lewy pas jest nagminne . Czasami , w ciągu 7-kilometrowego powrotu do domu kilka razy ktoś mi wymusi , na rondach migacz to jakiś wymysł chyba tylko , albo zamulanie 30/h , bo nie daj boże przekroczę 40 i dostanę mandat , czy ruszanie ze światła jak sms skończę pisać czy oko sobie podmaluję iks De ( Nawet dziś . Stanął przed mną chuop ani migacza ani awaryjnych , stoję czekam , nagle podchodzi jego ziomek i zaczynają sobie rozmawiać . Taka sytuacja , szkoda słów ) . Ludzie to egoiści i to jacy są w życiu przenoszą do auta . Znam też takich ze stażem 20-to letnim co nie wyjechali za okręg województwa . Albo człowieka który kilkanaście km od swojego domu nie wiedział gdzie jest i nawet jak do sklepu jedzie to włącza nawigację .
Nie popadajcie w skrajność . Dużo wypadków jest z braku umiejętności , egoizmu , braku wyobraźni i flegmatyzmu kierowców . Bo drogi mamy już całkiem niezłe , a pamiętam jeszcze te z lat 90' .
#wypadek #seba #bmw #piotrkowtrybunalski #kierowcy #polskiedrogi
Sorry ale tego się nie da czytać co napisałeś. K&@&a człowieku, po to są ograniczenia prędkości żeby się do nich stosować (niektóre maja sens, niektóre nie ale to jak Ci jakiś nie pasuje to zgłoś to do urzędu) to po pierwsze. Po drugie, porównujesz różnice prędkości między 30-40km/h do tych autostradowych? A wiesz co to jest droga hamowania? xD ale farmazon totalny.
Po trzecie - na drogach jeżdżą WSZYSCY, a
@teamoldMma9Xx: to kogokolwiek doprowadziło do wypadku?
Proponuję wyjazd edukacyjny do Holandii , tam jeżdżą bardzo przepisowo . Ale zarazem bardzo dynamicznie ( do tego mają całkiem niezłe statystyki ) , więc da się bez zamulania do 30/h . I ilość aut w miastach się na to przekłada . Im mniejsza dynamika tym
Przy takiej prędkości mogą się zdarzyć obcierki o skali szkód jak przy parkowaniu i dzownki. Moja Mama zaliczyła dzwonek z inną Panią z którą spotkały się na oblodzonym wzniesieniu. Mikropoślizg i zsuwanie się aut w swoim kierunku. Naprawa samochodów kosztowała niespełna tysiąc złotych. Autka przepchnięte na trwaniki, kawka w pobliskiej restauracji, omówienie szczegółów. Do widzenia, do widzenia. Wszystko załatwione polubownie. Albo żyjesz
"Po drugie, porównujesz różnice prędkości między 30-40km/h do tych autostradowych?" . Napisałem że w nocy widać czy ktoś się zbliża do ciebie , szybciej od Ciebie ( na Autostradzie , niemieckiej ) 20-40 km szybciej czy 100-140km/h szybciej . Bo miałem tak kilka razy , przy różnych prędkościach . Bardzo dobrze widać w lusterkach światła które coś za szybko się
"pędzą pędzą pędzą" , niektórzy nie mają wyjścia , innym się bardziej spieszy .
Nie no , bez przesady , jakie tik toki ? ;)
Programy podróżnicze to niezła abstrakcja . Każdy ( ok może większość ) dobiera sobie taki kanał według własnych preferencji i poglądów . Tak samo jest z samym podróżującym , przedstawia dany kraj według własnej perspektywy . Na koniec , będąc tam samemu okazuje się że
@teamoldMma9Xx: Tam jest lewy łuk i wzniesienie. Między miejscem wypadku a końcem łuku jest 5 słupków. Trochę mało czasu żeby zauważyć auto jadące 300km/h, a jeszcze mniej na ocenę prędkości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@teamoldMma9Xx: o jakim zjawisku piszesz? Droga ma największą przepustowość przy prędkości 30-40km/h.
Autostrada nie służy przepustowości, a prędkości.
Autostrady buduje się po to żeby móc szybko pokonywać duże odległości.
Właśnie dlatego szyba jazda możliwa jest jedynie przy niewielkiej ilość pojazdów, a wraz ze zwiększaniem się ich ilości ich prędkość będzie spadać.
Właśnie do tych 30-40km/h gdzie pas jezdni osiąga maksymalną
Komentarz usunięty przez autora
Chłopie , ja w dzień nie wyjeżdżam nikomu jak widzę taką odległość ( chyba że widzę , albo jestem pewny że ktoś się wlecze ) . Tym bardziej jeśli auto wychodzi z zakrętu . Trzeba potrafić przewidywać . To ważna cecha
Jak ktoś chce zapieprzać 200+, to od tego są śmigłowce a nie publiczne drogi.
@teamoldMma9Xx: Chłopie nawet jak jedziesz przepisowe 140 a ktoś inny 250 to jest niemal 20 sekund na wykonanie manewru. O jakim wpieprzaniu się ty mówisz. Ale masz racje 500m to za mało, przesuń dalej granicę bo przecież może lecieć Bugatti który testuje swoje vmax po naszej autostradzie
@teamoldMma9Xx: I vice versa