Wpis z mikrobloga

Siema Mirasy, mam #pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta złożyłem w czwartek zamówienie na #agd w #mediaexpert w sklepie stacjonarnym z dostawą na przyszłą sobotę. Zamówienie opłaciłem częściowo gotówka czesciowo kartą, jednak widzę że zmywarka która wybrałem jest aktualnie sporo tańsza i ogólnie wydaje mi się że też była w tej cenie w dniu zamówienia ale na sklepie weszła w droższej cenie. I teraz, mogę coś z tym zrobić? Nie wiem przejść się do sklepu i jakoś to skorygować? Anulować całe zamówienie i opłacić jescze raz? Orientuje się ktoś? #handel
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ExtraIntrowertyk: W Media Expert to przede wszystkim będą Cię robić w konia ze zwrotem pieniędzy. Poczytaj sobie o mojej reklamacji, a w sumie nie tylko ja mam problemy, bo ludzie miesiącami się dopraszają o zwrot pieniędzy za anulowane zamówienia: https://wykop.pl/link/7220807/barbara-a-kto-cie-tak-w-wala-robi-media-expert-nie-zwraca-pieniedzy
  • Odpowiedz
@michal36 byłem właśnie w sklepie, przed chwilą wróciłem udało mi się to załatwić ale dopiero z kierownikiem sklepu bo jakaś biurwa sprzedawczyni oczywiście twierdziła że to ja jestem głupi o sobie ceny dobrze nie potrafię sprawdzić
  • Odpowiedz