Aktywne Wpisy

byferdo +43
Rower elektryczny to świetna sprawa dla osób starszych lub po urazach, które nie mają wystarczającej kondycji by gdziekolwiek dojechać na zwykłym rowerze. Ewentualnie dla osób, które nie mają jeszcze wystarczającej kondycji by poradzić sobie na trudnych ścieżkach górskich. Jednak śmiać mi się chce gdy widzę młode zdrowe byczki, które w mieście z podnieceniem w oczach mijają na ścieżkach rowerowych normalnych rowerzystów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdzie tu budowanie
źródło: 9leqj2
Pobierz
mickpl +844
Miota deweloperami jak szatan, bo brutalnie zmieniliśmy im zasady gry. Przez ostatnie 25 lat wyglądało to tak, że lobbowało się po cichu, w gabinetach, na lanczach, czy rocznicach gdzie serwowano politykom poncz. No a teraz trzeba postulowaną zmianę sensownie uzasadnić, tak aby jeszcze przekonać opinię publiczną. A tyle to nie. Oni serio nie wiedzą co robić w takiej dziwnej sytuacji, niczym były pracownik fabryki garnków stalowych.
#nieruchomosci
#nieruchomosci





Ostatnim czasem pojawiło się ogłoszenie DR-Z SM z Gdańska. 2018r, przebieg 6,5k, cena 21k, sprzet w sumie nie postał długo i za chwile sie sprzedał, druga szansa DR650 z automobile.de, lokalizacja Bułgaria, w zasadzie to prawie go kupiłem, cena 20k rocznik 2016, od razu trzeba by doliczyć 1,5km w jedną stronę i koszta pobytu, co ostatecznie się nie kalkulowało biorąc pod uwage krajowe ogloszenia. A tak jeszcze rok temu firma Dragon sprzedawała kilka sztuk DR650 w Lublinie po 37k. Co ciekawe kilku gości z europy przyjechało specjalnie do PL zeby dostać te motorki, ale w sumie się nie dziwie skoro są taką rzadkością, tylko dla porównania moge dodać że 3lata temu, kolega wyjechał z salonu nową Tenerą 700 w cenie 38k, gdzie technicznie istnieje przepasc miedzy tymi motorkami na korzyść Yamahy-tylko nie oszukujmy się, DR650 to przestarzała konstrukcja z lat 90, odpreżony silnik wzgledem DR-Z i gorszy zawias, nie wspominajac o braku wtrysku. Sam fakt, że DR650, DRZ są produkowane po dzień dzisiajszy w niezmienionej formie od lat 90 jest dla mnie zagadką na którą sobie nie odpowiedziałem do tej pory. Co innego XR która ma bardzo przyzwoity zawias i lepsze przłożenia które pozwalają na wolniejszą jazdę przy bardziej wymagających odcinkach. Tak naprawde gdyby Suzuki poprawiła pewne bolączki DRZ, uzyskując homologację na europe to nawet przy cenie 8$k nie nadązyli by z produkcją. Po zachowniach chinczykow mozna tylko wnioskować ze zdają sobie dobrze sprawe z ssania w tym segmencie, czego przykladem moze byc chociazby Voge.
Kove Kove love, kove rally 450...I want to belive. Brytyjczycy w tym sezonie doczekali sie partii tych motocykli, wydaje mi się, że w PL jeszcze dlugo go nie zobaczymy, obym się mylił, bo sprzet wydaje sie obiecujący,
Ostanie co mi się rzuciło z naszego polskiego podwórka to chore ceny starych DR650 i XR, ceny 20k+ za sprzet z 98-02 to juz norma, pytanie czy ktoś faktycznie wyklada taką kase, czy to jedynie fantazja sprzedających na temat swoich Rarytasow po remontach. tak tak, po remoncie, w koncu kazdy normalny czlowiek ładuje siano w remont tylko po to zeby uczciwie sprzedać sprzet na olx.
Na ten moment pozostaje przy CRF, sprzet jest jak dotad niezawodny, co w pewien sposob rekompensuje braki mocy i spory ciężar jak na ten silnik.
#motocykle
@dejwis: motocykle w USA kupuje się tak że ktoś prywatny lub jakaś firma kupuje na siebie motocykl, rejestrują go po czym sprzedają go tobie bo tylko jako motocykl używany
@CptYolo: ROMETEM ADV 400
@dejwis: pytanie do ciebie
Jakie są plusy i minusy crf 300 w stosunku do dr650. I jakie w stosunku do dr650SE.
Do 70 tys km gaźnik jest bez awaryjny w se potem wymieniasz rurkę umylgacyjną i iglicę i znów 70 tys bez dotykania.
Twierdzisz że w dr 650 jest gorszy zawias niż w crf300? To czas najwyższy w twoim
A przy okazji dlaczego nie chcesz KTM z polskiego salonu?