Aktywne Wpisy

byferdo +33
Rower elektryczny to świetna sprawa dla osób starszych lub po urazach, które nie mają wystarczającej kondycji by gdziekolwiek dojechać na zwykłym rowerze. Ewentualnie dla osób, które nie mają jeszcze wystarczającej kondycji by poradzić sobie na trudnych ścieżkach górskich. Jednak śmiać mi się chce gdy widzę młode zdrowe byczki, które w mieście z podnieceniem w oczach mijają na ścieżkach rowerowych normalnych rowerzystów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdzie tu budowanie
źródło: 9leqj2
Pobierz
Lefty +51





Ostatnim czasem pojawiło się ogłoszenie DR-Z SM z Gdańska. 2018r, przebieg 6,5k, cena 21k, sprzet w sumie nie postał długo i za chwile sie sprzedał, druga szansa DR650 z automobile.de, lokalizacja Bułgaria, w zasadzie to prawie go kupiłem, cena 20k rocznik 2016, od razu trzeba by doliczyć 1,5km w jedną stronę i koszta pobytu, co ostatecznie się nie kalkulowało biorąc pod uwage krajowe ogloszenia. A tak jeszcze rok temu firma Dragon sprzedawała kilka sztuk DR650 w Lublinie po 37k. Co ciekawe kilku gości z europy przyjechało specjalnie do PL zeby dostać te motorki, ale w sumie się nie dziwie skoro są taką rzadkością, tylko dla porównania moge dodać że 3lata temu, kolega wyjechał z salonu nową Tenerą 700 w cenie 38k, gdzie technicznie istnieje przepasc miedzy tymi motorkami na korzyść Yamahy-tylko nie oszukujmy się, DR650 to przestarzała konstrukcja z lat 90, odpreżony silnik wzgledem DR-Z i gorszy zawias, nie wspominajac o braku wtrysku. Sam fakt, że DR650, DRZ są produkowane po dzień dzisiajszy w niezmienionej formie od lat 90 jest dla mnie zagadką na którą sobie nie odpowiedziałem do tej pory. Co innego XR która ma bardzo przyzwoity zawias i lepsze przłożenia które pozwalają na wolniejszą jazdę przy bardziej wymagających odcinkach. Tak naprawde gdyby Suzuki poprawiła pewne bolączki DRZ, uzyskując homologację na europe to nawet przy cenie 8$k nie nadązyli by z produkcją. Po zachowniach chinczykow mozna tylko wnioskować ze zdają sobie dobrze sprawe z ssania w tym segmencie, czego przykladem moze byc chociazby Voge.
Kove Kove love, kove rally 450...I want to belive. Brytyjczycy w tym sezonie doczekali sie partii tych motocykli, wydaje mi się, że w PL jeszcze dlugo go nie zobaczymy, obym się mylił, bo sprzet wydaje sie obiecujący,
Ostanie co mi się rzuciło z naszego polskiego podwórka to chore ceny starych DR650 i XR, ceny 20k+ za sprzet z 98-02 to juz norma, pytanie czy ktoś faktycznie wyklada taką kase, czy to jedynie fantazja sprzedających na temat swoich Rarytasow po remontach. tak tak, po remoncie, w koncu kazdy normalny czlowiek ładuje siano w remont tylko po to zeby uczciwie sprzedać sprzet na olx.
Na ten moment pozostaje przy CRF, sprzet jest jak dotad niezawodny, co w pewien sposob rekompensuje braki mocy i spory ciężar jak na ten silnik.
#motocykle
oczywiście po za kupie zostaje kasy więc robią co tylko mogą i ich stać, oleje filtry, szlify, pierścienie, łańcuch to co da sie ogarnąć w 1, 2 dni roboty i poradzi sobie z tym każdy wyminiacz i tak robi każdy kolejny właściciel motocykla, oczywiście to co by się przydało sprzęgło, łożyska, zawieszenie nie zrobią, bo za
No i tematy nie zostają u mnie nigdy w sferze marzeń, bo nie mam starej która suszy łeb o wydawanie chajsu na zabawki.
Zaleją
WAGA tych dwuch motocykli jest taka sama.
Zawieszenia
dr ma beznadziejne ale crf to jest śmiech na sali. Siada na nią facet 90 kilo i na dziórach amortyzatory
@dejwis: ocho skąd wiesz że nie jeździłem na crf300?
A co lepsze mam też znajomych którzy mieli prędzej dr 650se a teraz mają crf300 więc o zawieszeniu w obydwóch motocyklach to nie jest tylko moja opinia.
Dodatkowo rozbraja mnie twoje twierdzenie o
Stockowa nówka sztuka DR650 wypluwa na koło od 32 do max 35KM, a kogo interesuje ile masz na silniku, już nie mówiąc o wysłużonych piecach po 23latach eksplo
źródło: 1000006557
PobierzPo drugie WSZYSCY PODAJĄ MOC SILNIKA A NIE PODAWANĄ Z KOŁA.
Skąd ci się wzięło te 34KM?
PO TRZECIE też jeździłem oboma tak jak ci pisałem wszystkimi trzema dr 600/650/650
Po czwarte twoje 650 od 650 SE. Jest cięższy o
Skąd mi się wzięło, zwyczajnie, wpisałem w YouTube crf300L stock Dyno, a później dr650 stock dyno, I obejrzałem kilka hamowań
Najdziwniejsze, że Suzuki ma doświadczenie w tym temacie, bo nie tak dawno kiedy wypuszczali odświeżonego Suzuki Jimmy, było takie ssanie na to auto, że ludzie sprzedawali dostęp