Wpis z mikrobloga

Moje życie mniej więcej od trzynastu lat wyznacza praca na produkcji. Jestem podporządkowany grafikowi i harmonogramowi prac. Wiem, że muszę pracować, by zarobić na wyżywienie i lokum ponieważ nikt inny, by mnie nie utrzymywał. Od kiedy umarł ostatni z moich rodziców musiałem w ekspresowym tempie uczyć się wszystkiego, by stać się w pełni samodzielną jednostką. Aż trudno mi uwierzyć, że minęło już jedenaście lat. Niemniej nie wszystko, zarówno na polu zawodowym, jak i społecznym wychodziło mi tak, bym mógł iść przez życie z podniesionym czołem. Kiedy zastanawiam się nad wszystkimi moimi wpadkami w pracy, to fakt utrzymania się tak długo w mojej firmie zakrawa o cud. Dzisiaj rano zszedłem z kolejnego maratonu nocek, z czego jedną muszę uznać za naprawdę fatalną. Byłem odpowiedzialny za jedną produkcję, miałem wówczas pod sobą sprawdzoną pracownicę ze wschodu (proszę bez debilnych aluzji), plus przydzielanych co chwilę innych, mniej lub bardziej obytych w tym konkretnym zleceniu pomocników. Nad ranem, ku przerażeniu wykryłem poważną nieprawidłowość. Rzecz jasna musiałem zgłosić to brygadziście, za co dostałem "ustną reprymendę". Stałem, patrzyłem i niedowierzaniem w to co się dzieje.Trzeba było przydzielić kolejne dodatkowe osoby do sprawdzenia towaru i odkręcenia całej sprawy. Zaważyło zbyt wiele czynników, głownie przepracowanie, ciągłe pośpieszanie mnie i podległych mi ludzi, co tworzyło niepotrzebną presję, oraz przydzielanie mi do pomocy na określony czas nowych pracowników, nie obeznanych w prawidłach tejże konkretnej produkcji. Byłem znerwicowany jak nigdy wcześniej, zresztą to było po mnie widać i słychać. Nawet powiedziano mi bym nie zachowywał się jak psychol. W pewnym momencie chwyciłem ostre narzędzie i przyłożyłem je do krtani. Na szczęście brygadzista, ani nikt inny tego nie widział. Pod koniec zmiany cześć już poprawiono. Do domu wróciłem totalnie załamany, ale ze świadomością, że to nie jest wyłącznie moja wina i tej dziewczyny, któr