Wpis z mikrobloga

Mirki, ma lub miał ktoś taki problem z UPC, gdzie prędkość drastycznie spadła i się utrzymuje na takim poziomie? Na początku roku podpisałem umowę na internet 1Gbps. Wszystko ładnie śmigało 800-900Mbps (po kablu) i nie było problemów, ale od jakiś 2-3 tygodni zauważyłem że prędkość spadła do około 45Mbps (również po kablu) i się utrzymuje. Po hard resecie modemu (Giga Connect Box 6), na jakieś pół h wraca do około 300-400Mbps i potem znów spada do tych 45. Aktualizowałem sterowniki, sprawdzałem na innym kablu, sprawdzałem na innym urządzeniu i nic się nie zmienia. Ostateczność to dzwonienie do nich i potem oczekiwanie na technika, ale chyba nie pozostanie mi nic innego ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#upc #play #opole
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sztoosik: no pewnie, że dzwoń po technika. Czasem wystarczy zadzwonić, bo problem leży np. dalej w sieci, ja miałem tak - zadzwoniłem, zgłosiłem problem, naprawili go bez wizyty u mnie. Ale trwało to długo, odkąd UPC zostało przejęte przez Play jakość obsługi zeszła na dno.
  • Odpowiedz