Wpis z mikrobloga

@niedorzecznybubr: Nigdy nie pojmę tego, że ludzie uważali Skyrim za dobrą gre w momencie premiery.

Duży świat - OK,

Dość innowacyjne i swobodne sposoby na rozwijanie postaci - OK

Ale poza tym chłam, z nudnymi questami, słabą fabułą i 5oma rodzajami mobów.


@metpooh: musze tutaj stanąc w obronie skyrima(nie jestem fanbojem), w tamtych czasach nie było zadnej gry, ktora by dawała az taką swobodę. Rozgrywka toporna, ale w tamtych czasach
Z resztą nawet leciwy Morrowind jest zdecydowanie lepszy o ile grafika nie jest dla ciebie kluczowym czynnikiem rozgrywki.


@Zarrakash: ale copium wdychasz ja #!$%@?, odpal tego morrowinda i przeproś. Morrowind byl swietny, kocham ten tytul, ale Skyrim wzgledem Morrowinda zrobił parę kroków do przodu.
@metpooh: musze tutaj stanąc w obronie skyrima(nie jestem fanbojem), w tamtych czasach nie było zadnej gry, ktora by dawała az taką swobodę. Rozgrywka toporna, ale w tamtych czasach nic lepszego nie bylo, poza tym moderzy szybko gre naprawili :D To czasy Wiedzmina 2, battlefielda 3, i assasins creed brotherhood czy polskiego bulletstorma. Skyrim przy tych grach był wręcz ogromny. Autentycznie nie widzę tutaj zbyt duzej konkurencji, choć lubie W2 to imo
@SmugglerFan: i ktory mial tak otwarty i szczegolowy swiat? Moze wiedzmin 2? Hahahah, W wiedzminie 2 to kruwa ze sciezki ci nie pozwalali nawet zejsc xD Ty chyba w wiekszosc tych tytulow nie grales, nie bylo czegos takiego wczesniej. Jedynie Morrowind/Oblivion mogl sie jakoś z tym tytulem rownac, ewentualnie WoW (choc to mmo i ciezko to porownac). Jesli chodzi o swiat i swobode poruszania sie po nim, to skyrim byl najlepszy
Morrowind byl swietny, kocham ten tytul, ale Skyrim wzgledem Morrowinda zrobił parę kroków do przodu.


@qdry: xDDDD Takich samych "kroków", jak wszystkie gry Bethesdy. Z każda kolejną "sztandarową" produkcją poziom fabularny/RPG spada, a próbują coś tam nadganiać grafiką i delikatnie mechaniką, czyli rzeczami drugoplanowymi i trzecioplanowymi. Morrowind > Oblivion > Fallout 3 > Skyrim > Fallout 4. Z każda kolejną grą widać wyraźny regres. F:NV nie liczę bo odwrócił ten trend,
@qdry: juz na to samo wyzej odpisywalem. wiedzmina 2 dalem bo mial ciekawszy i o wiele bardziej szczegolowy swiat niz skyrim. gralem we wszystkie gry z listy. skyrim mogl byc najlepszy dla dziecka ktore w 2011 roku dostalo xboxa 360 na komunie i to byla jego pierwsza gra w zyciu. dziecko neo ktore gralo juz wczesniej w tibie 10 lat wczesniej nie zobaczy w skyrimie niczego nowego
@Zarrakash: jesli ktoś mysli, ze kolejna gra Bethesdy bedzie przelomowa i bedzie miala nie wiadomo jakie mechaniki to jest zwyklym naiwniakiem. Ich gry to po prostu mala ewolucja poprzedniego tytulu + fabula i setting, a nie rewolucja. F:NV odwrócił trend? Jaki #!$%@? trend? Bo była w koncu fajna fabuła z decyjami, ktore wplywaja na gre, a cała gra nadal była #!$%@?, bo f3 jest sztywny i #!$%@?. F:NV mial tylko fajne
w tamtych czasach nie było zadnej gry, ktora by dawała az taką swobodę


@qdry: piszesz takie cos a potem sie wykrecasz ze wow sie nie liczy bo to inny gatunek, gta i just cause tez nie bo to inny gatunek. w red faction guerilla tez widocznie dla ciebie nie bylo duzo swobody albo nie liczy sie bo nie jest dokladnie taki sam jak skyrim.

Możesz #!$%@?ć swoje farmazony i plakać w
F:NV odwrócił trend? Jaki #!$%@? trend? Bo była w koncu fajna fabuła z decyjami, ktore wplywaja na gre, a cała gra nadal była #!$%@?, bo f3 jest sztywny i #!$%@?. F:NV mial tylko fajne story i swiat, nic wiecej.


@qdry: Jak by Ci to powiedzieć ... o to głównie chodzi w grach RPG? xD O ciekawą historię, wielowątkowość, brak liniowości, różne wybory wpływające na świat gry? Nie oczekuję rewolucji. Osobiście w
@SmugglerFan: czy ja rozmawiam z dzieckiem czy z dorosłą osobą? czy ty własnie porownałes kibelkową darmową grę candy crush saga, do tego mobilną z mikroplatnosciami, do gry AAA na PC, ktora kosztuje oporowe pieniądze? Nie no ty jako Pan ekspert uważasz, że wiedzmin 2 jest lepszy i bardziej "swobodny", lepszy moze w fabule, ale na pewno nie w swobodzie dzialania.

@qdry: piszesz takie cos a potem sie wykrecasz ze wow
czy ty własnie porownałes kibelkową darmową grę candy crush saga, do tego mobilną z mikroplatnosciami, do gry AAA na PC, ktora kosztuje oporowe pieniądze?

@qdry: Raczej chodziło mu o to, że często przychód z gry nie jest równoznaczny z jej jakością, stąd jest to słaby argument we wszystkich dyskusjach. W dodatku nagminnie używany przez fanbojów dowolnego studia w momencie gdy ich przehajpowana gra okaże się crapiszczem. Na ilość sprzedanych kopii ogromny
czy ty własnie porownałes kibelkową darmową grę candy crush saga, do tego mobilną z mikroplatnosciami, do gry AAA na PC, ktora kosztuje oporowe pieniądze?

wyniki sprzedazowe i popularność danego tytułu jasno wskazują na odniesiony przez niego sukces. Gra musi być przynajmniej przyzwoita lub lepsza od konkurencji, zeby wyniki finansowe sie zgadzały.

@qdry: wez sobie zobacz jaki revenue ma candy crush, nieogarze xd

Bo robisz porownania jakbyś dopiero trafił do liceum, przeciez
@Zarrakash: Nie wiem czy kiedykolwiek w historii gier dodatek przebil w sprzedazy podstawkę, f:nv odniosl sukces, nie musial przy tym wynikami przebic podstawki. Dlatego dodałem zdanie o przyzwoitej jakosci i o tym, ze tytul musi byc lepszy niz konkurencja w danym czasie. Mam wrazenie ze tutaj nikt nie beirze pod uwage tego, ze w tamtym czasie Skyrim był czyms bardzo innowacyjnym, a poza tym ciagnal sie za nim hype, ktorego dostarczyly
@SmugglerFan: ja nie wiem czy dostales udaru czy co, ale porownanie candy crush do skyrima wyglada na jakiś uraz. Tak, mółgbys spokojnie porownac KCD, tyle, ze miedzy nimi jest prawie dekada roznicy, więc KCD miał sie na czym wzorować po drodze. Bethesda miała w sumie tylko swoje poprzednie odsłony. W sumie sukces Bethesdy mozna by uzasadnic brakiem konkurencji w tego typu grach, bo ciezko mi sobie przypomniec coś podobnego do Skyrima.
w tamtym czasie Skyrim był czyms bardzo innowacyjnym


@qdry: ja #!$%@?. innowacyjne w tej grze to bylo co najwyzej darcie mordy do kinecta xD

ja nie wiem czy dostales udaru czy co, ale porownanie candy crush do skyrima wyglada na jakiś uraz.

to ty zaczales watek o tym ze dobra sprzedaz gry = gra jest dobra. dlatego podalem przyklad candy crush i masz problem bo nie potrafisz sie do tego ustosunkowac.
@qdry: ja #!$%@?. innowacyjne w tej grze to bylo co najwyzej darcie mordy do kinecta xD

nawet nie wiedzialem, ze to mialo wsparcie kinecta, ja jest Pan Pececiarz, więc mnie ominelo.

to ty zaczales watek o tym ze dobra sprzedaz gry = gra jest dobra. dlatego podalem przyklad candy crush i masz problem bo nie potrafisz sie do tego ustosunkowac.


@SmugglerFan: ja tam napisałem konkretne stwierdzenie z pewnymi zaleznosciami, ale
@qdry: przypomniala mi sie #!$%@? gra z dobrymi wynikami Flappy Bird, ale to byla giera dla beki i się zrobil viral :D Jedynie w taki sposób #!$%@? gra moglaby miec dobre wyniki. Among us tutaj nie wrzuce, bo ta gra potrafi dostarczyc mimo wszystko sporo zabawy, choc sam w nia nigdy nie gralem. Te gry kosztowaly grosze tak btw., wiec nie bylo nikomu szkoda wydac paru zlotych na bekowa grę.
nie, skyrim nie byl rewolucyjny pod wzgledem swiata. piszesz jakby to byla pierwsza gra w zyciu w jaka grales a przeciez przed skyrimem wyszly takie gry jak: gta iv, red dead redemption, la noire, just cause 2, red faction: guerilla, batman: arkham city, crysis, dark souls, witcher 2, kilka assassinow, mafia 2, far cry 2, wow z trzema dodatkami. co niby ma takiego wyjatkowego swiat skyrima? jaka niby rewolucje wprowadzil skyrim? o