Aktywne Wpisy
rales +278
tag do obserwowania --> #sredniasondazysejm
SIERPIEŃ 2023
1. Prawo i Sprawiedliwość - 35% - 197 mandatów (⬆ 1,3%)
2. Koalicja Obywatelska - 29,4% - 156 mandatów (⬆ 0,3%)
3. Konfederacja - 10,2% - 44 mandaty (⬇ 2,3%)
4. Trzecia Droga - 9,5% - 34 mandaty (⬇ 0,1%)
5. Lewica - 8,2% - 28 mandatów (⬇ 0,2%)
SIERPIEŃ 2023
1. Prawo i Sprawiedliwość - 35% - 197 mandatów (⬆ 1,3%)
2. Koalicja Obywatelska - 29,4% - 156 mandatów (⬆ 0,3%)
3. Konfederacja - 10,2% - 44 mandaty (⬇ 2,3%)
4. Trzecia Droga - 9,5% - 34 mandaty (⬇ 0,1%)
5. Lewica - 8,2% - 28 mandatów (⬇ 0,2%)
kricalke +21
Taka cofnięta szczena to over dla baby? #damskiprzegryw
over?
- tak 36.7% (1102)
- nie 63.3% (1904)
W rankingu nie ujęłam filmów polskich (smuteczek), dokumentalnych, krótkometrażowych oraz animowanych.
#film #filmnawieczor #kino
Kieł 2009
Dwunastu gniewnych ludzi 1957
Turysta 2014
C.R.A.Z.Y. 2005
Kabaret 1972
Kasyno 1995
Cinema Paradiso 1988
Skrzypek na dachu 1980
Most szpiegów 2015
Big Lebowski 1998
Wywiad z wampirem 1994
Thelma i Louise 1991
Wielkie żarcie 1993
Donnie Brasco 1997
Podziemny krąg 1999
Mama 2014
Chicago 2002
Przełamując fale 1996
Pokuta 2007
Tańcząc w ciemnościach 2000
Barton Fink 1991
Dzikie historie 2014
Przez ciemne zwierciadło 2006
Wzgórze nadziei 2003
Joe Black 1998
Prestiż 2006
Życie Carlita 1993
Królowie lata 2013
Trainspotting 1996
Nie patrz w górę 2021
Zabójcy bażantów 2014
Lenny 1994
Droga przez piekło 1997
Wyznania gejszy 2005
Obłęd 2005
The Doors 1991
Ona 2013
Bracie, gdzie jesteś? 2000
Mistrz hipnozy 2014
Radio na fali 2009
Drżące ciało 1997
Rób, co należy 1989
Wiek Adeline 2015
W kręgu miłości 2012
Hair 1979
Królowa Margot 1994
Wszystko o mojej matce 1999
Co gryzie Gilberta Grape'a
RRRrrr 2004
Baby Driver 2017
Labirynt 2013
Grand Budapest Hotel 2014
Wyśnione miłości 2010
Okja 2017
Drive 2011
Fulp Fiction 1994
Delicatessen 1991
Labirynt fauna 2006
Ostatni cesarz 1987
Simpsonowie: Wersja kinowa 2007
Chłopiecy świat 1993
Bikiniarze 2008
Dogville 2003
Siedem 1995
Requiem dla snu 2000
Koneser 2013
Pan od muzyki 2004
Spacer po linie 2005
Dziwne dni 1995
Cztery pokoje 1995
Co nas kręci, co nas podnieca 2009
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o seksie, ale baliście się zapytać 1992
Żyć! 1994
Kapuśniaczek 1981
W imię ojca 1993
Misery 1990
Elena 2011
Hotel Ruanda 2004
Pogorzelisko 2010
Urodzeni mordercy 1994
Lot nad kukułczym gniazdem 1975
Wielkie piękno 2013
Służące 2011
Iluzjonista 2006
Smażone zielone pomidory 1991
Skóra, w której żyję 2011
Niemożliwe 2012
Wyspa tajemnic 2010
Alive, dramat w Andach 1993
Kontakt 1997
Doktor Żywago 1965
Jeniec: Tak daleko jak nogi poniosą 2001
Blow 2001
Absolwent 1967
Wrogowie publiczni 2009
Arizona Dream 1993
Nazywał się Bagger Vance 2000
Harry Angel 1987
Piękny umysł 2001
Wielki błękit 1988
Wichry namiętności 1994
Tsotsi 2005
American Beauty 1999
Chłopcy z ferajny 1990
Dwunastu gniewnych ludzi 1957
Kasyno 1995
Cinema Paradiso 1988
Big Lebowski 1998
Wywiad z wampirem 1994
Thelma i Louise 1991
Wielkie żarcie 1993
Donnie Brasco 1997
Podziemny krąg 1999
Barton Fink 1991
Dzikie historie 2014
Przez ciemne zwierciadło 2006
Joe Black 1998
Prestiż 2006
Życie Carlita 1993
Królowie lata 2013
Trainspotting 1996
Obłęd 2005
The Doors 1991
Ona 2013
Baby Driver 2017
Labirynt 2013
Grand
@arinkao: 4 pod rząd których nie ma u mnie - co mają wspólnego?
Zamiast tak pisać jakbys był wykopkiem to normalni ludzie którzy mają wspólne zainteresowania nadrabiaja od siebie dobre filmy a pitolą.
Uważasz za babskie gówno jedne z perełek światowej kinematografii, tak ocenione także przez mężczyzn:
Chicago 2002
Przełamując fale 1996
Pokuta 2007
Tańcząc w ciemnościach 2000
_________________________________________
Kieł 2009
Turysta 2014
C.R.A.Z.Y. 2005
Kabaret 1972
Tsotsi 2005
Niemożliwe
Jeniec: Tak daleko jak nogi poniosą 2001
Też
To lista przepisana z filmweba, jest niby długa ale dość krótka jak na 5k obejrzanych filmów.
Wg mnie każdy rewelacja, oczywiście wg mnie, choć trzeba przyznać że pewne filmy obejrzane np. 15 lat temu dziś mogą już nie być tak dobrze ocenione, niektóre sie starzeją. Wtedy staram sie jednak zmieniać swoje noty.
Obejrzyj 5k filmów, zrób klucz i opis jak ci się chce a nie zmuszaj do tego innych.
Mój klucz to najwyższa ocena, jak chcesz to możesz zapytać o którykolwiek bo na pewno nie spędzę 5 godzin na pisanie referatu który przeczyta 6 osób o ulubionych filmach na przestrzeni 30 lat. Poza tym masz w sieci
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@arinkao: Czy chodzi o Wielkie żarcie z 1973? Bo innego nie mogę znaleźć, ten z 1973 oglądałem w kinie za dzieciaka i nie przypadł mi do gustu. A może chodzi o jakiś inny film?
To włoski stary film z Mastroiannim, zdecydowanie nie dla dzieci. Włosi swego czasu robili specyficzne, dość obrzydliwe i zboczone filmy :)
Nie ma też animacji które uwielbiam oraz filmu polskiego, wiec od groma brakuje.
To lista z oceną 9 i 10 a nie 1100 filmów. Chcę koniecznie obejrzeć jakieś 600 filmów, mam ocenionych 4900.
Możemy sie wymienić FW, mam tam jednego spoko wartościowego wykopka, ale wiem że nie masz bo już o tym rozmawialiśmy, także o tym dlaczego
@Trzezwiejacy_Pijaczyna: Wiekszość dramatów mam na liście, dramat to najpopularniejszy gatunek na dobry film, tak to już jest.
Ze sztuki walki nie mam wielu ulubionych,
https://www.filmweb.pl/film/Kung+Fu+Sza%C5%82-2004-133975