Wpis z mikrobloga

@crazy_frog: sama reklama nie jest problemem - problemem są oznaczenia reklamy: z tego co widzę w swoich źródełkach z HP współpracowała Wiktoria HP4, Kuba HP3 i Dominika HP2
  • Odpowiedz
  • 1
@kipman1: Wiem,że reklama to nie problem, ale jakoś nie bardzo widać, żeby nasi te reklamy oznaczali. Mają więc szansę załapać się do tej "nagrodzonej" trójki. Nie zdziwiło by mnie to, że Fitnesiarę i to dopadło. Bo jak się wali to zazwyczaj wszystko
  • Odpowiedz
@wszystkienickijuzzajete: odnośnie Wixona to zwróć uwagę na 2 kwestie:
1) mieszka w Londynie, płaci podatki pewnie w UK, zatem może skutecznie unikać zarzutów za brak oznaczenia reklamy
2) kraftowe butiki itp - częściowo najwyżej to może być brak oznaczania zaproszeń, ale z drugiej strony większość tych miejscówek łączą właściciele (to wskazówka dla tych którzy by chcieli coś pokopać).
  • Odpowiedz
@crazy_frog: wątpię aby na jakieś kary się załapali Kuba i Dominika to drobnica, zatem jak coś to może Fitnesiarze coś dolepią. Pamiętaj że to groszowe sprawy - dla Fitnesiary za jeden pos, kilka storek czy udawanie że pije jakieś nitridrinki bez oznaczenia to dostanie przykładowo 10-20tyś zł kary. Fitnesiara tego specjalnie nawet nie odczuje bo zrobi jedną dramkę wiecej i zareklamuje swoje plany treningowe dla wspierających naiwniaków to w 2-3 dni
  • Odpowiedz
  • 1
@kipman1: a tu jeszcze taka drobnostka
Czyli te wszystkie zaproszonka na żarełko to też podlega oznaczeniu. Na razie to są pierwsze kary, ale obiecują, że się za to wezmą
Nie wiem czy Fitnesiara teraz zarabia na tych swoich planach treningowych. Sądzisz, że są jeszcze naiwni co się na to skuszą wiedząc co wyrabia i jak olewa wszelkie terminy? Sama kiedyś powiedziała, że od dwu lat nie pracuje. Kasy brak, współprace chyba
crazy_frog - @kipman1: a tu jeszcze taka drobnostka
Czyli te wszystkie zaproszonka na...

źródło: UOKiK (@uokikgovpl) 2

Pobierz
  • Odpowiedz
@crazy_frog: oczywiście zaproszenia i prezenty również wymagają oznaczenia, ale z punktu widzenia kar to całkowicie inna historia - to co jest uznawane za reklamę ma dużó większy taryfikator skarbowy niż zaproszenia czy prezenty.
Niedoceniasz trochę mocy kilkuset tysięcznych kont IG - może usług treningowych nie sprzeda dzisiaj za 200k, ale te 100k spokojnie jest w stanie wygenerować. Podam Ci przykład: niech miesięczna opieka kosztuje 200zł, zatem roczna opieka trenerska kosztuje 2400zł.
  • Odpowiedz
  • 1
@kipman1: Może i nie doceniam bo ja nigdy nie korzystam z reklam a wręcz przeciwnie omijam je szerokim łukiem. Tym bardziej widząc jakie ona ma odpały trudno było by mi zdecydować się na kupno takiego planu treningowego. Choć prawdę mówiąc od niej czy nie i tak mnie taki plan nie interesuje
Kompletnie nie znam się na tym engagement rate lecz trudno mi uwierzyć, że w tej chwili biorąc pod uwagę choćby
  • Odpowiedz
@crazy_frog: statystyki statystykami - ale praktyka ER ma swoje odzwierciedlenie w realiach - Jak przykładowo Natsu na jednym dropie Khatsy jest w stanie wygenerować sprzedaż na poziomie 7mln zł to zobacz jakie są to proporcje. Ludzie kupujący plany treningowe online to ludzie nie mający żadnego pojęcia na czym polega prowadzenie treningowe przez trenera - płacą jej 200zł miesięcznie za to że wyśle im kilka kartek PDF - nie trzeba interesować się
  • Odpowiedz