Wpis z mikrobloga

Hej,
ile płacicie za regulację luzów zaworowych za pomocą śruby regulacyjnej w dużym mieście?

Chciałem kupić samochód z LPG, ale podobno regulację luzów zaworowych trzeba przeprowadzać częściej niż jeżdżąc na benzynie. Niestety mało silników posiada hydrauliczne popychacze gdzie kompensowanie luzów zaworowych jest automatyczne. Nie mówiąc już o tym, że część silników ma regulację przez wymianę płytek regulacyjnych lub przez wymianę całych popychaczy zaworowych gdzie chyba nie ma w ogóle sensu montować LPG, bo koszt regulacji zje zyski.

#mechanikasamochodowa #samochody #motoryzacja #kupautozmikro #kupautozmirko
  • 15
wymianę płytek regulacyjnych lub przez wymianę całych popychaczy zaworowych gdzie chyba nie ma w ogóle sensu montować LPG, bo koszt regulacji zje zyski.


@fredfreddy: Nie prawda, u siebie robiłem przy 200 tyś km, wcześniej na pewno nie były robione. Z ciekawości sprawdzałem po przejechaniu 20 tyś. km i nic się nie rozjechało od regulacji. Mowa o popychaczach, nie wiem jak w przypadku płytek.
Szacuje że regulacja wystarcza na około 150 tyś
@trzaichlac69: Czyli wątpiliwa oszczędność na LPG z silnikiem przez regulację na śrubkę skoro kosztuje aż 700 zł. Nie mówiąc już o regulacji przez wymianę płytek regulacyjnych lub przez wymianę całych popychaczy.
@fredfreddy: ja tam mam prostą zasadę, jak lpg to hydro i tyle. Po co sobie dokładać rzeczy które trzeba robić i wydawać hajs, skoro zawsze w danym budżecie znajdzie się auto które ma hydro i problem cię nie dotyczy ;)
@fredfreddy: 2h roboty .260 za h X2 = 520 cebulionów brutto. 50 zł za mycie wszystkiego, nie poskładasz nowej uszczelki na syf na bloku. 700-570= 130 zł na nową uszczelkę pod pokrywę zaworów i formalia ( płyn do mycia silników,nitro, benzynę, silikon- bo łuki nad wałkami często podkleic trzeba)

Na wiosce może za 200 zł ci to ktoś ci ogarnie. Tylko nie zdziw się jak po 2 tygodniach olej na wydech