Wpis z mikrobloga

@magnat32: Gdyby chociaż działało to w 4k i 60 FPS to jeszcze by się dało to jako tako bronić. Nie grałeś na PS3/X360 albo chcesz sobie powtórzyć w lepszej jakości. Ale nie, dostajesz prawie, że to samo co 13 lat temu w cenie nowej gry. XD
@nostalgiwolf tak samo bylo z gta5 taka polityka firmy, najprawdopodobniej sie sprawdza skoro tak robia, jako ze to bylo w gamepassie to nawet nie zwrocilem uwagi na cene pogralem casualowo i gierka spoko - ale sam fakt cen portow rockstara jak zawsze mnie zadziwia, co nie zmienia faktu ze gta i rd2 sa ponadczasowe, i moze wychodza z zalozenia ze placisz za czas spedzony w grze, bo troche go tam spedzisz
tak samo bylo z gta5


@magnat32: Nie było, no chyba, że mówisz o wersji na PS5. Jeżeli nie i masz na myśli wersję PS4 po tym jak wyszła pierwotnie na PS3 i X360 to akurat w GTA V było więcej zmian niż tutaj. No i nie była o 13 letnia gra, a roczna i wychodziła na świeżo wypuszczony sprzęt nowej generacji.
tak szczerze to ja i tak 100 razy bardziej wolę taki prosty ale solidny port niż to co zrobili z trylogią GTA


@MisPluszowyZWadaWymowy: Porty są spoko, ale nie za cenę pełnej gry. No i 60 FPS to powinien być standard w obecnej generacji. Zwłaszcza jeżeli mówimy o tytule, który ma 13 lat. Gdyby to kosztowało jakieś 50-60 zł to bym nawet nie rzucał się za mocno o te 30 FPS. Ale
tak szczerze to ja i tak 100 razy bardziej wolę taki prosty ale solidny port niż to co zrobili z trylogią GTA, a cena pewnie zleci (szczególnie że jeszcze będą pudełka w październiku)


@MisPluszowyZWadaWymowy: Po prostu port RDR1 został zrobiony przez pełnoprawne studio, które zajmuje się portowaniem gier od lat, a nie Grove Street Games, które jedyne z czym miało do czynienia to gry mobilne i nic jeszcze porządnego nie udało