Wpis z mikrobloga

  • 2
@karakanjaroslaw: dzięki, wiem ale jednak płaci się za coś ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Bill_Kilgore: dzięki! jeździłem automatami w przeszłości (BMW i Merc w pracy) i urzekły mnie, miałem obawy co do CVT ale jest porównywalnie, plus mam łopatki w kierownicy w razie czego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Malinowy___Nos: nie jestem typem #!$%@? więc mi w zupełności wystarczy
@
  • Odpowiedz
@mile5: Bo na mojej trasie jak jade do pracy to bym musiała jechać tyle co tiry. Przy prędkości ok 110 ciężko jechać wygodnie na tempomacie, chyba że masz na myśli ogranicznik prędkości ?
  • Odpowiedz
  • 0
@Katiee: mam małe doświadczenie z tempomatem i ostatnio jeździłem głównie po drogach krajowych (max 90kmh), przy ekspresówkach nie używałem tempomatu jeszcze - są jakieś problemy?
  • Odpowiedz
@mile5: Ale po co zamieniać 20 letniego gruza na taką toyotę? Różnicy w komforcie raczej nie poczujesz, ja jeśli już bym zmieniał to na coś z średniej półki.
  • Odpowiedz
@mile5: na ekpresówkach czy autostradzie to albo jedziesz z prędkością tira, albo jak chcesz jechać te 110 to co chwila musisz wyprzedzać tiry i ustępować innym zjeżdżając na prawy bo Ciebie wyprzedzają, a potem jak chcesz znó tira wyprzedzić to lewy zajęty...
@Wraczek mniejsza awaryjność ? więcej bajerów ?
  • Odpowiedz
  • 1
@Wraczek: lepszy komfort jest, nowe rozwiązania są, wychodzi na to że się opłaca ( ͡º ͜ʖ͡º) poza konkursem, nie brałem samochodu w ciemno, znałem jego historię od początku więc ryzyko było zerowe
mile5 - @Wraczek: lepszy komfort jest, nowe rozwiązania są, wychodzi na to że się opł...
  • Odpowiedz
@mile5: tempomat to jeden z najlepszych bajerów w samochodzie. Już nie mówię o zwykłym zastosowaniu, ale jest idealny też na ograniczenia prędkości i odcinkowe pomiary.
  • Odpowiedz
@mile5 nie jestem fanem toyot ale cieszę się twoim szczęściem. Żeby za szybko ono nie zgasło, zastanów się nad konserwacją spodu, bo teraz mega oszczędzają na tym ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz