Wpis z mikrobloga

@kusprzyk: Tam gdzie zaczyna się buspas jest jeszcze chodnik. Potem jest ciąg pieszo-rowerowy i jeżeli prowadzi on tam gdzie chcesz jechać to powinno się na niego wjechać wjazdem za pasami. Ale pewnie jeżeli np. tam dalej chciałbyś skręcić w lewo i z tego CPR nie ma zjazdu to jedziesz ulicą.
@kusprzyk: nie mozesz sobie wybrać, jeżeli jest ciąg pieszo-rowerowy/droga rowerowa ktorym mozna jechać w Twoim kierunku jazdy, jesteś zobowiązany nim jechać. Zgooglowalem sobie okolice i podejrzewam, ze tam jest ta tabliczka "nie dotyczy rowerow", bo jest też z drugiej strony, a z tego co pobieżnie przejrzalem, w przeciwnym kierunku ciagu pieszo-rowerowego ani jakiejkolwiek drogi dla rowerow nie ma.
to nie jest ciąg pieszo-rowerowy


@pasta_alla_carbonara: a wyżej tak piszesz... no tak czy siak ten CPR zaczyna się za pasami, a wcześniej jest chodnik więc rowerem należy jechać po ulicy i można buspasem.

ps. edit:
aaa dobra, te 2 metry to na DDR a CPR ma mieć 2.5 ok, racja.

najgorzej że jak nie spełnia standardów ale stoi znak to i tak trzeba się zastosować... ech.
@pasta_alla_carbonara @dybligliniaczek: to, że jest tam możliwość jazdy buspasem po obu stronach jezdni to moja zasługa ( ͡º ͜ʖ͡º)
Na tej ulicy, po gruntownej przebudowie, nie pojawiła się żadna infra rowerowa, bo nie było dopłaty z UE (partycypował deweloper, który magicznym sposobem kupił od Jagielloni teren pod budowę galerii i jeszcze bardziej magicznym sposobem zmienili mu warunki zabudowy na mieszkaniówkę).
Aby jechać legalnie trzeba było jechać