Wpis z mikrobloga

@Rosalinea: A propos tych przeszczepów włosów, to tak się zastanawiam czemu te wszystkie celebrytki ciągle robią sobie doczepy sztucznych włosów zamiast zainwestować w taki przeszczep. No bo to chyba nie tylko dla mężczyzn. Mam nadzieję, że nie walnęłam jakiejś głupoty, bo nie znam się na tym.
@Rosalinea: właśnie mi się przypomniało... I chyba tego nie odzobaczę ;) W jednym z odcinków programu, gdzie pary rozdzielały się, a potem podglądały na telebimie, jak partnerzy zabawiają się z singlami (uff, długie zdanie) - był moment, ze dziewczynie odpadły włosy;))) Kucyk ;) Nie leżał 3 sekundy. Dziewczyna błyskawicznie się zorientowała, zamarkowala zejście w przyklęku przed mezczyzną w wiadomym celu, złapała wiecheć, przyczepiła i rzuciła faceta na łóżko :))) Chyba się
@Sieranevada: @Rosalinea Mnie tylko zastanawia jedno. Ok...chłop łysieje,w niedługim czasie zostanie mu tylko tzw. "koronka", robi przeszczep, żeby zakryć łysinę. Te przeszczepione mam nadzieję,że będą się trzymać. Ale łysienie przecież dalej będzie postępować. I co wtedy? Te przeszczepione będą a między nimi placki z bieżącego łysienia?
@Null84: O matkobosko, to musi być to ;D Odrośnięcie do pasa zajęłoby całe lata.
Ale że żadna z influ nie pomyśli, że można z tego zrobić fame na miarę golenia głowy przez Britney Spears. Taki performance w socialach. Co odważniejsze mogłyby zaszaleć. Albo co bardziej odklejone tłumaczyć, że to "tribute to Sinead O’Connor"
@crazy_frog: Chyba w większości to jest takie łysienie androgenowe, czy jak to się zwie, zależne od testosteronu. Tzn. łysieje się tak, że jest puste gniazdo na środku głowy i powiększają się zakola (czyli ogólnie łysa robi się tylko górna część głowy).
W przypadku o którym piszesz, to po prostu chłopina od pewnego czasu miałby już na zawsze fryzurę, w której specjalizowała się Oliwia z HP5, czyli „na Zagłobę” ;)