Wpis z mikrobloga

@Infiniti46: Po lifcie zmienili silnik i trochę usprawnili mechanizm rozrządu. Ale to wcale nie gwarantuje, że się nie #!$%@?. Jak od nowości było dbane o auto i olej co 15tys, a nie 30, to i starsze modele mogą dobrze chodzić.
  • Odpowiedz
@Infiniti46: Miałem F31 320xd, bardzo przyjemne auto.
Jeżeli chodzi o diesle, to bardzo polecam polifta już z silnikiem B47, a nie przedliftowe N47 i oczywiście z automatem. (Serio, ZF8HP jest genialne)
Co do generatorów kosztów w tym aucie:
1. Rozrząd. On ogólnie wytrzymuje długo, ale jeżeli będzie do zrobienia (warto przemyśleć przy przebiegu >200k, albo jak zaczyna być go słychać przy odpaleniu auta) to koszt to minimum 6 tysi, bo trzeba
  • Odpowiedz
Co myślicie o BMW f31 touring? Podoba mi się ten samochód z wyglądu ale czy utrzymanie jest wysokie? Co z silnikami diesla? Tato miał kilka lat e91 2.0 diesel i w zasadzie dobrze się sprawował.


@Infiniti46: jak pytasz o bezpośrednie porównanie e91 do f31, to to drugie ma gorsze materiały w środku i mniej bezpośredni układ kierowniczy, ale i tak jest to lepsze auto.

Automat 8HP jest dużo lepszy niż 6HP
  • Odpowiedz
@Infiniti46: To jest akurat jedno z nie wielu kombi które mi się podobają, ogólnie moja opinia jest nie będzie jakaś turbo odkrywcza, ale wszystko zależy od tego jaki egzemplarz kupisz też trzeba pamiętać, że te auta w 2012 roku zaczęli klepać więc niektóre sztuki mogą być bardzo ostro przeczołgane, ale myślę, że o ile nie kupisz 2.0 w którym lubi się walić napęd pompy paliwowej to spoko powinno być. Na pewno
  • Odpowiedz
Na pewno f30 generacje jest dużo lepsza od e90 generacji pod względem plastyczności modelu jazdy takiego


@Cztero0404: nie wiem czym jest dla ciebie "plastyczność", mi tam się lepiej jeździ e9x bo mają bardziej bezpośredni układ kierowniczy
  • Odpowiedz