Wpis z mikrobloga

  • 0
@30062018: przy tej mocy i momencie (prawie 600Nm) na przednim napędzie i tak trakcji nie miał przy dynamicznym ruszaniu

Natomiast są opony które dobrze kleją (np. Pilot Sporty) które nadają się i na co dzień i na tor, a przy czym nie strach jechać jak nie mamy idealnych warunków. Przy semislickach wystarczy większa kałuża i nas obraca, bo taka opona w ogóle nie odprowadza wody
  • Odpowiedz
  • 0
@Larsberg: taki ma być w takiej oponie, tylko je się wiezie w bagażniku i zakłada przed wjazdem na tor. I wtedy klei super jak się rozgrzeje. Nie znam natomiast nikogo kto by na semi jeździł na co dzień jako na letnich

@cwlmod: Sucho, choć nawierzchnia jest tam fatalna
  • Odpowiedz
  • 2
Micheliny Pilot Sport 4S które kleją dobrze niezależnie od warunków :)


@jazdaniebieski2023: miałem 4 i 4S w kilku autach to są jedne z lepszych drogowych opon. W samochodzie z turbo (uderzenie niuta) kleją tak do 250 koni na suchym, później mieli. Na mokrym w ogóle tak sobie. Oczywiście mowa o gazie w podłodze czy startach z LC, a nie szukaniu trakcji. Tam było 400KM/600Nm

Fizyki nie oszuka, nie ma opony która
  • Odpowiedz
@Atreyu miałem dwie furki, jedna 250 druga 300 kucy. Momenty do 500 niuta. Czasami przy dynamicznym starcie był problem do 3 ciego biegu no ale ogólnie to opona petarda. Bardzo sobie chwaliłem, nie były głośne wiec sumarycznie lux
  • Odpowiedz