Wpis z mikrobloga

@123admin: najprościej zajrzeć do tabelki w książce od roweru, tam jest wymienione jaka czynność codziennie, co tydzień etc.
Poza tym raz w tygodniu czyszczenie i mycie (czasem trzeba doraźnie np. po deszczu), sprawdzenie oponek, dętek, smarowanie.
Obsługa roczna w serwisie to raczej od listopada do lutego.
  • Odpowiedz
@123admin: ja doszedłem do momentu gdzie wolę te 2h poświęcić na jazdę niż pucowanie rowerku, ale masz nowy sprzęt, więc rozumiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na pewno regularnie mycie (z naciskiem na napęd) mu nie zaszkodzi, no i kontrolowanie stanu wszystkich łożysk (sporo osób zapomina o kołach). Nie wiem ile km robisz rocznie, ale jak oddasz do generalnego przeglądu przed sezonem to raczej styknie.
  • Odpowiedz
Na pewno regularnie mycie (z naciskiem na napęd) mu nie zaszkodzi


@Rules @123admin: może zaszkodzić jeśli używasz mocnego odtłuszczacza (szczególnie na bazie rozpuszczalnika) na napędzie kiedy ten jest zainstalowany w rowerze. Świetnie wypłukuje smar z suportu, tylnej piasty, albo sprzęgła w przerzutce.

Z drugiej rzeczy na którą trzeba na pewno uważać to tarcze hamulcowe (jeśli masz). Za każdym razem jak szorujesz napęd, używasz lubrykantu w spreju na napędzie albo jakiegokolwiek innego środka w aerozolu istnieje duże ryzyko zanieczyszczenia tarcz i klocków hamulcowych smarem/ olejem bądź innym silikonem których już prawdopodobnie nigdy nie uda Ci się doprowadzić do pierwotnego stanu i będziesz musiał wymienić za ciężkie cebuliony. Mozna kupić protektory na hamulce albo owijać je
Hasz5g - >Na pewno regularnie mycie (z naciskiem na napęd) mu nie zaszkodzi

@Rules @...

źródło: Muc-Off-Disc-Protector-review-102

Pobierz
  • Odpowiedz