Wpis z mikrobloga

Wzięła mnie ochota na motocykl. Nie znam się w ogóle na pojemnościach, ale interesują mnie osiągi np. Do 6 sekund do setki, maks prędkość min. 160 km/h. 250 cm3 wystarczy?
Jakie modele są polecane np. w budżecie do 20 k? Czy trzeba przygotować więcej kasy?
#motocykle
  • 48
Chciałem poznać pułapy cenowe, jakie modele ogarną wymagane przeze mnie.


@f0rtnight: Ale do czego chcesz motocykl? Do śmigania po mieście, czy może raczej interesują Cię wypady turystyczne?

Do 6 sekund do setki, maks prędkość min. 160 km/h. 250 cm3 wystarczy?


@f0rtnight: Fajny w tym przedziale pojemnościowym jest Suzuki Inazuma 250, ale sprzet słabo dostępny, bo i pojemność głównie skuterowa. Proponuję rozglądać się w pojemnościach 400-500-600.
Jak nie, a odblokowana Honda NSR? 125 cm3, 160km/h myślę że wyciągnie


@malin90: Tak, ale zwróć uwagę na masę i szerokość opon... Tym jechać powyżej 110 jest strach.

typowo do jeżdżenia po mieście, dojeżdżania do pracy w korkach. Ruszania w miarę dynamiecznie ze świateł. Czasami może jakaś trasa ~150 km.


@f0rtnight: Jakiś naked o pojemności 400-500cm3 będzie idealny. Ewentualnie, serio, maxi skuter w rodzaju Suzuki Burgmana 400.
@f0rtnight: Jeśli chcesz faktycznie robić prawko na A, to raczej nic poniżej 600cm nie ma większego sensu. Zwyczajnie dlatego, że motocykle na 125cm będą zbyt drogie jak na to, co sobą oferują, w tych samych pieniądach dostaniesz solidną 600 która będzie zwyczajnie mocniejsza. Obczaj sobie motocykle na YT, jak to chodzi, jak brzmi, jak wygląda. Najlepiej z tych najpopularniejszych, typu Suzuki Bandit czy Honda CBF.
Warto też pewnie obejrzeć jakieś filmy
@f0rtnight: 250cc nie wystarczy. 400cc minimum. Do żwawego przyspieszania spod świateł 300cc wystarczy. Jak na miasto to pewnie naked. Z400, Duke 390 itp. Ja mam BMW G310R i jestem zadowolony. Jak kupowałem to cenowo najlepiej wychodził
@f0rtnight: W 250cm będzie ciężko z tymi wymaganiami. Co najmniej wyczynowe 300, sportowe 400 lub cokolwiek w 500+*