Wpis z mikrobloga

Mam #pytanie do Mirków spod znaku #spawajzwykopem / #spawanie itp. - chciałbym kupić mojemu tacie migomat w prezencie, budżet ok. 700/800 zł. Ja jestem w tym temacie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Sprzęt do zastosowań typowo domowych/ garażowych. Myślałem o czymś TAKIM ale wolałbym się z Wami skonsultować.. Co jeszcze powinienem kupić, żeby to miało "ręce i nogi"?
  • 21
  • Odpowiedz
@hanys_barbarzynca: Taki sam chińczyk jak te za 200-300zł, tylko dowalona marża.

chciałbym kupić mojemu tacie migomat w prezencie, budżet ok. 700/800 zł.


@hanys_barbarzynca: Do tej kwoty nie ma znaczenia, co weźmiesz, wszystko będzie tym samym. Jak tata nic nie umie, to bedzie i tak zadowolony chlapiąc sobie elektrodą 2.

Co jeszcze powinienem kupić, żeby to miało "ręce i nogi"?


@hanys_barbarzynca: Rękawice, maska, elektrody, drut, gaz osłonowy, reduktor. Chyba, że
  • Odpowiedz
@Zielony34: Tata coś tam pospawać potrafi, pracuje na utrzymaniu ruchu więc co nieco wie praktycznie o każdym sprzęcie ale w żadnym nie włada jak ekspert ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czyli rozumiem, że ta spawara z linku byłaby ok? Plus drut, rękawice i maska oczywiście.
  • Odpowiedz
@hanys_barbarzynca: A nie, gazu do tego nawet nie podłączysz. Straszne gówno. Serio, weź ojcu coś tańszego, bo to jest jeden #!$%@?, a tylko przepłacisz. Tani i w miarę fajny chińczyk ,którego miałem w rękach, to Powermat.
  • Odpowiedz
@hanys_barbarzynca: Tanio, bo to chińczyk, składany w polsce. Weźmie tego na setki w kontenerze, to i cena zlatuje. Ale same spawareczki same w sobie nie najgorsze. Pamiętam, ze te elektrodowe za 200zł ciągnęły spokojnie elektrody 4 i faktycznie szły na 180A. Całkiem spoko to spawało. Do roboty garażowej i przydomowej bym sobie taką kupił, ale w bloku mieszkam xD To mi nie potrzebne. Pytanie, czy tata potrzebuje spawać migomatem, bo te
  • Odpowiedz