Wpis z mikrobloga

Na początku zaznaczę, że nie jestem kierowcą tzw. TIRa.

Nie mogę zrozumieć o co chodzi z tym strasznym problemem wyprzedzania TIRa przez TIRa. W czasie wakacyjnych wyjazdów skupiłem się na tym problemie i wychodzi mi, że w czasie przejazdu 400km po autostardzie lub ekspresówce spotykam tę sytuację około 3 razy z czego 2 razy spowalnia mnie na dosłownie kilka sekund i może 1 raz na 10-15 sekund. Co to za strata czasu przy wielogodzinnej jeździe? Żadna. Tymczasem czytająć o tym OGROMNYM PROBLEMIE można odnieść wrażenie, że ludzie przez to tracą przynajmniej 20 minut na każdą godzinę.

Zanim ktoś zasugeruje, że pewnie mam ustawione tempo ciężarówek to powiem, że nie - jeżdżę średnio jakieś 130km.

#bekaztransa #zycietruckera #transport
  • 15
  • Odpowiedz
  • 0
@Syn_Tracza lecisz 140 i taki #!$%@? #!$%@? się przed Ciebie bo jedzie o 0,5kmh szybciej. hamujesz, robisz za sobą sznurek na 39 samochodów zanim melepeta wyprzedzi. płynność ruchu #!$%@? strzela ekonomię też. na każde 100km znajdziesz z 10-20 takich sytuacji
  • Odpowiedz
@Syn_Tracza: op odkrywa że wykopki #!$%@?ą do afer na 9000 wpisów problemy których nie ma. gratuluje

w następnym odcinku - op odkrywa że nie każdy robi w it i zarabia 90 tysięcy tygodniówki na b2b jak to wykopki wypisują, pomiędzy narzekaniami, że mama im nie kupiła top chipsów i be powera do zamulania po nocy przed wykopem.
  • Odpowiedz
@Syn_Tracza: wykopcy są #!$%@? bo tir wyprzedza trzy godziny innego tira, a potem wybierają sos do hotdoga tyle same co te tiry sie wyprzedzały na całej trasie
  • Odpowiedz