Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki, co sądzicie o rynku pracy w Polsce powiatowej?
Mam 20 lat i studiuję zaocznie informatykę. Chciałbym znaleźć jakąś pracę, taką by w miarę dobrze się pracowało. No ale w mojej okolicy do 20 km rynek pracy wygląda śmiesznie. Około 30% ogłoszeń to produkcja, podobna ilość to praca jako kierowca, 20% to budowa, jeszcze inne ogłoszenia to zawody gdzie wymagają jakiegoś doświadczenia lub uprawnień. IT którym się interesuję to praktycznie nie istnieje, a jak już jest jakaś firma to szukają kogoś doświadczonego, bo na staż nie przyjmują. Jest też kilka ogłoszeń w obsłudze klienta, ale to nie dla mnie. Próbowałem podjąć pracę na jakiejś produkcji, ale nic z tego. Produkcje to głównie prace zmianowe, gdzie pracuje sporo ludzi których określiłbym jako typowy "seba". Po jednym takim dniu pracy rezygnowałem, bo już nie wytrzymywałem psychicznie i fizycznie, a co dopiero pracować tutaj cały czas. Wyprowadzka do większego miasta w moim przypadku nie jest możliwa bo nie stać mnie na to. I jak tu znaleźć coś fajnego dla siebie? Mirki doradźcie mi coś, bo już mam dosyć bezczynnego siedzenia w domu.
#zalesie #praca #pracbaza



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 23
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: No nie ma innego wyjścia jak przemęczyć się/jechać za granice jak faktycznie nic nie ma w okolicy. Każdy jakoś zaczynał, a większość właśnie w taki sposób, czyli ciężki start.
Możesz jeszcze popróbować znaleźć coś zdalnego, może spedytor o ile znasz język. U mnie w okolicy w powiatowych pobudowało się duże fabryki i zaplecze it tez jest spore. Z jakiego województwa jesteś?
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @silesianfighter
Uczę się angielskiego, czytanie i słuchanie idzie nieźle tylko gorzej z mówieniem. Co do pracy to właśnie chce zacząć pracować tylko nie ma żadnej ciekawej.

@programista15cm