Wpis z mikrobloga

Mirki, moje Audi A3 8L dziwnie wchodzi w zakręty, przy zawrotnych prędkościach +80km/h wchodząc w zakręt lekki taki z 20-30 stopni czuję jak auto "płynie", tak jakby koła nie chciały się słuchać kierownicy. Audi mam krótko z miesiąc i rzadko nim jeżdżę. Na co dzień poruszałem się BMW E46 i układ kierowniczy w nim a do Audi to niebo a ziemia. BMW mógłbym na pewniaka wejść w ostry zakręt 120km/h i auto by kleiło. Rozumiem, że tył napęd będzie lepiej wchodził w zakręty, ale żeby była aż taka różnica? Słyszałem też (w Top Gear chyba Clarkson mówił), że E46 ma po prostu zajebisty system DSC, który uratuje życie nawet największemu debilowi - no może poza takimi co praw fizyki nie znają. Pierwsze auto miałem Lanosa, tak samo przód napęd jak Audi i tam takich cyrków chyba nie było + zero systemów, chociaż wydaje mi się, że ogólnie Audi dużo lepiej się operuje kierownicą od Lanosa - poza tym pokonywaniem zakrętów, więc moje pytanie czy po prostu Audi się słabo prowadzi czy to jakaś wada mechaniczna?

#audi #a3 #bmw #motoryzacja #samochody
  • 10
albo takie co maja 15 lat?


@pionic: Cóż, opony z Continentala z 2011 roku... aczkolwiek mięsa mają dużo, więc chyba nie powinno być takich cyrków. Tym bardziej, że na drugim komplecie mam felgi 16 z rocznymi wielosezonami i tak samo jest.

A te Continentale siedzą na felgach 17 cali.
gość jeździ na 12 letnich oponach i pytasz go o stan zawieszenia? Taki sam jak opon ;)


@r5678: Umiesz czytać całe wypowiedzi? Napisałem, że mam drugi komplet kół na rocznych wielosezonach i tam jest tak samo. Dlatego kwestię ogumienia raczej wykluczam. Do tego napisałem, że tym autem rzadko jeżdżę - bo kupiłem w celu dalszej odsprzedaży, a nie chce sprzedać komuś auta, które poleci w rów na zakręcie.

@Sudo_exit Przed zakupem