Wpis z mikrobloga

Pamiętam jak wchodziły konsole nowej generacji i była gadka że teraz to o panieee bite 60fps 4K w każdej grze. No i mamy weryfikacje tego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Konsole to zawsze był sprzęt dla gamingowego plebsu: 30 klatek, słabsze tekstury, rozmazany obraz przez antyaliasing typu FXAA albo ten najnowszy wynalazek - dynamiczna rozdzielczość spadająca momentami do 720p.

Tak było jest i pozostanie. Chcecie Starfielda w najwyższej jakości i płynności? Zapraszam na PC ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pcmasterrace #konsole #xbox #gry #starfield
Pobierz Larsberg - Pamiętam jak wchodziły konsole nowej generacji i była gadka że teraz to o ...
źródło: maxresdefault (27)
  • 35
@kszaku: No niestety granie to droga zabawa ale PC niezmiennie od lat zapewnia do tego najlepsze warunki. Na konsolach twórcy gier cały czas stawiają na jakość grafiki kosztem wydajności przez co 30fps już na zawsze pozostanie
konsolowym standardem.
@Larsberg: mam gamingowy laptop za 9 koła, Steam Decka, Switcha, Oculus Quest 2, PS5 i XSX. Ze wszystkich tych sprzętów najgorszy feeling mam zawsze na Windowsie, gdzie w wielu grach klatkarz przy wyższych ustawieniach jest po prostu niestabilny i lata od 40 do 100 klatek. I serio czasem to bardziej kłuje w oczy niż w przypadku konsoli. Z prostego powodu - odświeżanie monitora musi być zsynchronizowane z klatkarzem. Na PC jest