Wpis z mikrobloga

Takie reklamacje to ja lubię. W skrócie:
- złamał mi się zagłówek w fotelu
- nagrałem filmik z uszkodzeniem i przesłałem maila z linkiem do YT z filmikiem
- 2h później po wymianie kilku maili dostałem informację zwrotną, że będzie wysłany nowy zagłówek

Bez żadnego odsyłania zniszczonego produktu, pisania "niezbędnych" papierów, proszenia. Piękne zachowanie i super elastyczny proces zgłaszania reklamacji. Wszystko załatwione jednego dnia. Jestem pod wrażeniem.

#reklamacja #biznes #tylewygrac #pracbaza
fuuYeah - Takie reklamacje to ja lubię. W skrócie:
- złamał mi się zagłówek w fotelu
...

źródło: image

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@fuuYeah: normalna rzecz w sklepie, który ma kontakt bezpośrednio do producenta. Schody i kombinowanie zaczynają się tam, gdzie zakup całych kontenerów towaru poza oficjalną dystrybucją ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@fuuYeah: mi się siedzisko uwaliło w fotelu biurowym i miałem nadzieję, że dostanę zwrot kasy albo cały fotel, tymczasem dostałem pocztą samo siedzisko - no i miło, że tak od ręki, ale jakim ten fotel był g..., tak takim pozostał... xD
  • Odpowiedz
@fuuYeah: kuzynka kiedyś skontaktowała się z producentem mebli, niestety nie pamiętam jakich ale prawdopodobnie brw, w sprawie frontów szafek. Chciała dokupić takie same bo w starych odeszła okleina. Wysłała maila ze zdjęciami i modelem. Zapytała o cenę, a oni o adres. Wysłali fronty za darmo. Prawie 6 lat po zakupie mebli.
  • Odpowiedz