Wpis z mikrobloga

#fut
#fifa

Muszę chyba coś zmienić… tym składem nie przejdę kwalifikacji mistrzostw… u mnie średnia zawodników 90… trafiam na squady po 94-96… nie do przejścia, 90% przegranych pojedynków glowkowych itd. Co z tego jak nawet dobrze się bronie, jak Son 94 po prostu mi dwie brameczki pakuje strzelając 10 metrów przed polem karnym :D

Ta gra to żart, bez ikon czy squadu za 10 baniek nie ugrasz czegokolwiek w rivalsach czy kwalfikacjach

Jakieś porady? Jestem początkujący, gram może niecałe dwa tygodnie
thestructor - #fut
#fifa

Muszę chyba coś zmienić… tym składem nie przejdę kwalifikac...

źródło: IMG_5840

Pobierz
  • 19
@kiler0
Ja myślałem, że może kiepski jestem ale spojrzałem na to trzeźwym okiem. W środku pola przegrywam pojedynki główkowe w 90%. Mój payet jest szybki, ale każdy obrońca w niego wjeżdża, a taki mbappe czy #!$%@? guilt wjeżdża w obrońców bez kiwkj przewraca ich biegnąc prosto w linii i strzela. Dosdrodkown już nie rogie, bo i tak główki wsyztskie przegrywam, za to Kane #!$%@? strzela bez problemu mj dośrodkowania :D

Widzę, że
@thestructor: całą lewą stronę wymień zeby miec zgranie.
Unikaj raczej składanie składów gdzie nie masz zgrania. Bez zgrania min 2 gwiazdek zawodnicy będą ociężali i nic im sie nie bedzie chciało

Ruben dias zloty to sciek do wymiany na kogokolwiek z min 82+ tempa

Caicedo spoko karta ale bez zgrania to lepiej zeby wchodzil z ławki no w polowie meczu bo będzie wtedy gral tak jak by mial połowę zgrania

Samba
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@WykopekMichal33

Ej #!$%@? myślałem ze nic mnie nie zaskoczy… wjechałem w pole karne payetem, 1:1 zwodził… i bramkarz mnie ściął, myśle easy win. Bramkarz żółta i karniaczek… a tu taki #!$%@?. Bramkarz wykopuje karniaka z 11 metrów :D czaicie to? Zamiast payet wykonać karniaka to bramkarz i poszedł do wybicia :D